Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Inkoop/Verkoop en voorraadsysteem in excel

Standaard Inkoop/Verkoop en voorraadsysteem in excel

Ik ben opzoek naar een excel template waar ik een aantal zaken in kan bijhouden. Het gaat overigens om een privé project met kleine producten welke puur voor de lol verkocht worden. Daarom hoeft er geen BTW functie en dergelijke in.

Omdat mijn kennis van Excel zeer matig is en ik nu al een week templates sites aan het afgaan ben om te maken wat ik wil maken en er gewoon niet uitkom omdat het voor mij te ingewikkeld is vraag ik jullie om hulp. Wellicht hebben jullie wel iets wat ik kan gebruiken en wat je zelf niet gebruikt of wilt delen.

Ik heb overigens dit script gevonden op het forum: http://www.worksheet.nl/forumexcel/a...4&d=1237737233

Ik weet niet of die link zo werkt.. het komt uit dit topic http://www.worksheet.nl/forumexcel/s...voorraadbeheer

Gaat om de bijlage van de derde pagina. Dit is eigenlijk perfect en bijna helemaal wat ik zoek. Enige probleem is het volgende wat ik daar niet aangepast krijg.

Op Blad 2 heb je links verkopen en rechts inkopen. Dat wil ik eigenlijk omdraaien en bij verkopen wil ik niet de inkoopprijs maar de verkoopprijs invoeren. Dit moet hij dan verwerken naar dat product met een nieuwe kolom met de naam "omzet". Dus elke keer als ik product X verkoop en dat daar aangeef moet hij dat optellen bij product X in de kolom "omzet".

Als ik product X inkoop dan moet ik bij blad 2 ingeven product X inkoopprijs 12 euro en 2 keer ingekocht. Dan moet bij kolom een nieuwe kolom "uitgave" 24 te komen staan en als ik product X later weer inkoop dan moet hij dit weer bij die 24 optellen.

Waarna je kolom "Omzet" en "Uitgave" simpel van elkaar kan aftrekken en weet wat de netto winst is...

Wie kan dit aanpassen. Het verhaal is lang, maar ik denk dat voor de kenners dit eenvoudig is in te voegen
    Laatst gewijzigd door Damocles; 08-10-09 om 16:22.

2. # ADS

Standaard

......................kan weg dit berichtje. Samengevoegd met bovenstaande bericht.
    Laatst gewijzigd door Damocles; 08-10-09 om 16:22.

Gelijkwaardige Onderwerpen

1. prognose verkoop
    Door quicky in forum Afgehandelde vragen
    Reacties: 2
    Laatste Bericht: 09-02-11, 16:51
  2. Verkoop excel sheet
    Door Davidveld in forum Afgehandelde vragen
    Reacties: 6
    Laatste Bericht: 19-09-10, 13:25
  3. Klein Voorraadsysteem
    Door Thelooozzz in forum Afgehandelde vragen
    Reacties: 9
    Laatste Bericht: 24-03-09, 10:38
  4. Spreadsheet inkoop
    Door Wildman in forum Afgehandelde vragen
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 19-02-07, 14:43
  5. Verkoop staat berekening waar ik niet uit kom!
    Door paulknorrnl in forum Afgehandelde vragen
    Reacties: 3
    Laatste Bericht: 20-08-06, 18:11

Forum Rechten