![]() |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
|||
|
|||
|
Dag
Ik heb elk jaar een voetbaltornooi met 30 ploegen Ik heb een excel bestand om de uitslagen in te geven Het klassement kan ik sorteren , maar moet dat steeds doen via aangepast sorteren , eerst punten , gewonnen wedstrijden , doelpunten saldo , ect ...... Ik zou nu willen dat als ik een uitslag in geef , het klassement zich automatisch aanpast Is dat mogelijk , groetjes Jeff Ik stuur als voorbeeld een excel bestandje mee |
| Sponsored Links |
|
|
||||
|
||||
|
als het nou een excel97-2003 xls-bestand was had ik je mooi kunnen helpen
hoe is het toernooi opgebouwd, uit verschillenden poules etc? zie ook Poul stand, onderling resultaat en Toernooi 14 teams alphamax |
|
|
|||
|
|||
|
5 poules van 6 ploegen
|
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
alphamax |
|
|
|||
|
|||
|
Na de poule wedstrijden is er een nieuwe competitie waarin de nummer 1 van groep A speelt tegen de vierde van groep C ( rechtstreekse uitschakeling dan )
En zou geraken we dan tot in de finale |
|
|
||||
|
||||
|
alvast een begin
poule berekeningen volgens FIFA-regels (wk voetbal 2010) je kan een poulestand forceren door in de kolom onder "lots" de volgorde van de poule in te vullen (1 voor eerste, 2 voor tweede etc.) je moet zelf kijken dat je uitkomt met de pleinen en de tijden omwille van de duidelijkheid zijn een aantal kolommen verborgen alphamax |
|
|
|||
|
|||
|
inderdaad , dit is wat ik wou , prachtig
alleen zou er nog het doelsaldo moeten bijkomen want het klassement wordt als volgt opgemaakt De modaliteiten voor het aanmaken van de rankschikking zijn de volgende in orde van belangrijkheid : a. Totaal der punten Gewonnen wedstrijd ( 3 punten ) Gelijkspel ( 1 punt ) Verlieswedstrijd ( 0 punt ) b. Gewonnen wedstrijden c. Doelpuntensaldo d. Gescoorde doelpunten e. Onderling duel d. Lot bedank voor de medewerking |
|
|
|||
|
|||
|
En dit is dan de finale ronde met rechtstreekse uitschakeling ( zie bijlage )
Daar vul ik de namen wel manueel in , dat is geen probleem |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
zie http://www.uefa.com/multimediafiles/...5_download.pdf The ranking of each team in each group will be determined as follows: a) greatest number of points obtained in all group matches; b) goal difference in all group matches; c) greatest number of goals scored in all group matches. If two or more teams are equal on the basis of the above three criteria, their rankings will be determined as follows: d) greatest number of points obtained in the group matches between the teams concerned; e) goal difference resulting from the group matches between the teams concerned; f) greater number of goals scored in all group matches between the teams concerned; g) drawing of lots by the FIFA Organising Committee. alphamax Laatst gewijzigd door alphamax; 13 June 2010 om 11:31 |
|
|
|||
|
|||
|
ok , bedank
dan is alles in orde voor mij die finale ronde doe ik wel manueel |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |