![]() |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
|||
|
|||
|
alphamax
zou het mogelijk zijn er nog een reeks bij te zetten er zijn nu namelijk al 36 ploegen ingeschreven het bestand is gemaakt voor 30 ploegen Jeff |
| Sponsored Links |
|
|
||||
|
||||
|
Groep F toegevoegd
alphamax |
|
|
|||
|
|||
|
Bedank
Als je in de buurt woonde zou ik zeggen , kom er eentje drinken op het tornooi |
|
|
|||
|
|||
|
Beste ,
Het tornooi is heel geslaagd geweest en het was ook heel gemakkelijk met uw Excel bestand . Er was voor aanvang echter een probleem , ik had het Excel bestand aagepast met de namen van de ploegen die mee deden ( zie bijlage ) Zaterdag alles op een USB stick gezet en daarna op de PC gezet van die van de voetbalclub . Als ij op die PC echter een uitslag ingaf dan veranderde de namen in het klassement allemaal als volgt iiiiiiiii Naam !!!!!!!! Het geraakte niet opgelost , ben toen mijne PC bij mij thuis gaan halen en bij die had ik geen enkel probleem Nu is mijn vraag , wat deed ik fout |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
ik weet het niet zeker maar een mogelijk oorzaak kan zijn, dat op een van de computers een nederlandse versie hebt en op de andere een engelse versie van excel/windows dit heeft gevolgen voor de scheidingstekens voor duizendtallen en fracties nederlands 1.000,45 engels 1,000.45 ook kan dit gevolgen hebben voor de code dit levert vaker problemen op, dus de volgende keer van te voren testen of het allemaal werkt zoals je wil alphamax |
|
|
|||
|
|||
|
Beste
Zowel de PC van de voetbal of die van de laptop hebben office 2007 nederlandstalig , ligt daar mischien de fout |
|
|
|||
|
|||
|
Beste
Zie hier een printscreen zoals het excel bestand er uit ziet op de laptop of PC van de voetbal Op mijne vaste PC werk alles uitstekend Jeff |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
zie Anton's WK 2010 Poule bestand Macro's inschakelen excel 2007.doc alphamax |
|
|
|||
|
|||
|
macros ingeschakeld op de laptop , daar werkt het exel bestand prima
Daar mee is dat probleem alvast opgelost voor volgend jaar Bedank |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |