![]() |
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
|
|||
|
|||
|
Goedendag,
ik loop hier nu al een paar dagen op de neuzen maar kan niet echt een hele geschikte download vinden die op mijn poule lijkt... Misschien dat ik ergens overheen gelezen heb, of misschien heeft er iemand tips, maar ik heb de volgende poule met puntentelling: *goede uitslag 10 punten *verkeerde uitslag goede toto 5 punten *eindplaats in de poule goed 2 punten *land goed bij laatste 16 10 punten *land goed bij laatste 8 20 punten *land goed bij laatste 4 30 punten *land goed bij laatste 2 40 punten *land goed als kampioen 50 punten Nu is het zo dat ze bij de laatste rondes vrijblijvend alle landen in kunnen vullen en die niet plaatsgebonden zijn... Heeft iemand iets op te merken voor mij laat het me weten, ik verwacht namelijk een deelname van 200 man en heb echt geen zin om alles handmatig te gaan berekenen! Alvast bedankt! |
| Sponsored Links |
|
|
|||
|
|||
|
Hmm als ik zo kijk, dan kan je bij die van Anton inderdaad wel onbeperkt een deelnemer toe kan voegen bij de volgende rondes... of zit ik hier mis? dan moet ik alleen de ingevulde poule eindstanden nog even zelf doen en dan is het helemaal verwerkt denk ik...
|
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wielrennen poule | bsalv | Downloads | 1 | 23 juni 2011 21:55 |
| Basic wk poule | Baldiron | PROJECT: WK Voetbal 2010 | 12 | 4 mei 2010 14:36 |
| 2e in de poule | fransw4 | Afgehandelde vragen | 11 | 22 december 2008 10:55 |
| poule of kwis | john020 | Afgehandelde vragen | 5 | 23 juni 2008 09:23 |
| Blinden poule | dr.banaan | PROJECT: EK Voetbal 2008 | 0 | 13 juni 2008 15:54 |