![]() |
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
|
|||
|
|||
|
ik heb de volgende punten telling....
winnaar/gelijkspel correct = 5 punten =ok aantal doelunten thuis correct = 2 punten =ok aantal doelpunten uit correct =2 punten =ok complete uitslag correct = 1 punt =ok max aantal punten = 10 =ok bij een wedstrijd van het nederlands elftal tellen de punten dubbel zoek ik nog een code voor!!!! extra voorspellingen: eindpositie correct = 10 punten =ok 8e finalist goed = 5 punten per goede voorspelling(16x) =ok 1/4 finalist goed = 10 punten per goede voorspelling(8x) =ok 1/2 finalist goed = 20 punten per goede voorspelling(4x) =ok finalist goed = 30 punten per goede voorspelling (2x) =ok kampioen goed = 50 punten =ok topscorer goed = 25 punten Code???? topscorer NL goed = 10 punten Code??? aantal doelpunten nl goed = 10 punten Code??? prijzen pot nr1=65% nr2=20% nr3=10% Poedel=5% Wil jij mij aub helpen Laatst gewijzigd door xassnake; 16 mei 2010 om 18:19 |
| Sponsored Links |
|
|
|||
|
|||
|
Ok die van antonh komt heel dicht in de buurt echt geweldig
maar zoals je kan zien mis ik nog.... dubbele punten bij nl wedstrijd topscore goed is hier een code voor???? |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Voorkomen dubbele telling | Anker | Afgehandelde vragen | 2 | 11 april 2012 13:45 |
| Vraag over een telling | TBECKI | Afgehandelde vragen | 6 | 10 februari 2012 11:38 |
| Telling Klopt niet | petersmids | Afgehandelde vragen | 1 | 14 november 2011 13:42 |
| Telling in tabel (2) | J=e | Afgehandelde vragen | 2 | 23 november 2010 10:51 |
| Uitgebreide zoekfunctie | cindyKP | Afgehandelde vragen | 11 | 12 maart 2009 22:34 |