![]() |
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
|
|||
|
|||
|
Dag allemaal,
Mij is gevraagd op het werk een WK 2010 voetbalpoule te organiseren. Heeft iemand van jullie een Excel Poule ontwikkeld? Ik zou er graag eentje willen downloaden. Alvast bedankt voor de medewerking. Met vriendelijke groet, Maarten. |
| Sponsored Links |
|
|
||||
|
||||
|
Ik zou zeggen kijk eens ietsje verder hier iop het forum
|
|||
|
|||
|
snap er helemaal niets van, erg ingewikkeld, maar zal wel aan mij liggen
|
|
|
||||
|
||||
|
Maarten,
Klik eens op deze link: http://www.worksheet.nl/forumexcel/f...splay.php?f=33 En kies dan een draadje, meestal staat in het eerste bericht wel een poule-bestand wat je kunt downloaden.
|
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| EK of WK voetbalpoule | mennosom | Afgehandelde vragen | 2 | 19 februari 2009 20:14 |
| Voetbalpoule van 12 naar 9... | bonno00 | Afgehandelde vragen | 0 | 12 februari 2009 20:57 |
| Voetbalpoule automatisch sorteren | bonno00 | Afgehandelde vragen | 4 | 21 november 2008 22:46 |
| voetbalpoule | jeroli | Afgehandelde vragen | 2 | 28 maart 2008 20:34 |
| WK Voetbalpoule 2006 | Mr. Magoo | PROJECT: WK Voetbal 2006 | 0 | 6 juni 2006 23:13 |