![]() |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
||||
|
||||
|
Mailen met Gmail, Hotmail, Windows Live, Yahoo! Mail en andere providers
Mail een bereik en/of en bijlage via de SMTP-server van AOL, Gmail, Hotmail, Windows Live, Yahoo! Mail of je eigen provider SMTP-server eigenprovider is een alternatief voor
alphamax Laatst gewijzigd door alphamax; 7 mei 2010 om 21:08 |
| Sponsored Links |
|
|
|||
|
|||
|
Hallo Alphamax,
Het werkt en ik heb Windows XP, Excel 2003 en Outlook. Mag ik een vraag stellen. In C7 staat een e-mailadres aan wie de mail wordt verzonden. Kun je nu ook in C8 en verder e-mailadressen invullen en wordt de mail ook naar deze volgende adressen verzonden. Groet Dirk aanvulling: Ik heb eigenlijk het antwoord al gevonden door in cel C8 nog een e-mailadres in te vullen en dan gebeurt er niets met dit 2e e-mailadres. De vraag is dus eigenlijk: Kan het ook voor meerder e-mailadressen aangepast worden. bedankt. Laatst gewijzigd door dirktimm; 30 april 2010 om 23:29 |
|
|
||||
|
||||
|
Getest met windows 7 + outlook 2007 via uit.telenet.be > werkt perfect
Via smtp.gmail.com is het negatief ook na het aanpassen van de poort ( 587 ) .
Ervaring is de optelsom,van alle vergissingen die je hebt begaan. Vragen over bestaande topics worden privé , niet behandeld ! , hiervoor dient het forum . Met een voorbeeldje, komen er beslist goede oplossingen Groeten , Daniël Laatst gewijzigd door trucker10; 30 april 2010 om 23:59 |
|
|
|||
|
|||
|
Getest met Windows7 en Windows Live Mail, werkt naar één emailadres perfect. Sluit me bij de vraag van Dirk aan. Welke cellen moet ik eventueel in een ander bestand kopieren om dat te versturen?
|
|
|
|||
|
|||
|
Ik denk dat dat niet gaat lukken. Ik bedoel (als digibeet) eigenlijk hoe gebruik ik deze verzendoptie in andere bestanden? Groet, Jos
|
|
|
||||
|
||||
|
Ik verstuur naar meerdere email adressen de adressen scheiden door een ; , je kan als afzender ( mailadres ) ook een grap uithalen en der intypen wat je wil > degrapjas@grapjas.hi . Als ze de header van de mail bekijken zien ze natuurlijk wel dat het van jouw pc komt .
bekijk jpg voor meer . invoegen jpg verzonden naar 3 mail adressen Thanks to alphamax
Ervaring is de optelsom,van alle vergissingen die je hebt begaan. Vragen over bestaande topics worden privé , niet behandeld ! , hiervoor dient het forum . Met een voorbeeldje, komen er beslist goede oplossingen Groeten , Daniël Laatst gewijzigd door trucker10; 1 mei 2010 om 14:33 |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
inderdaad, meerdere adressen scheiden door puntkomma, zoals in alle e-mail-programma's alphamax Laatst gewijzigd door alphamax; 1 mei 2010 om 22:56 |
|
|
||||
|
||||
|
Getest met gmail , perfect
Ik had gisteravond in mijn mailinstellingen van thunderbird gekeken daar is het poort 587 .
Ervaring is de optelsom,van alle vergissingen die je hebt begaan. Vragen over bestaande topics worden privé , niet behandeld ! , hiervoor dient het forum . Met een voorbeeldje, komen er beslist goede oplossingen Groeten , Daniël |
|
|
||||
|
||||
|
Mailen met Gmail, Hotmail, Windows Live, Yahoo! Mail en andere providers
Mail een bereik en/of en bijlage via de SMTP-server van AOL, Gmail, Hotmail, Windows Live, Yahoo! Mail of je eigen provider Bereik mailen met CDOSys 3.xls
alphamax |
|
|
|||
|
|||
|
Hallo,
In het bedrijfsleven wordt met enige regelmaat het mailprogramma Lotus Notes gebruikt. Ik heb al even gestoeid maar het lukt me niet om van Lotus Notes dit bereik te mailen. Heeft één van jullie misschien een oplossing? Alvast bedankt! Lucien |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |