![]() |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
lotus notes ondersteunt geen .htm maar wel .rtf (word) wat wil je verzenden van het bereik? alleen de inhoud van de cellen (makkelijk) of de inhoud van de cellen en de opmaak (moeilijk tot onmogelijk) ik kan helaas niet testen omdat ik geen lotus notes heb wanneer iets niet lukt kan je eventueel met CTRL+PrtScr (printscreen) een plaatje van de foutmelding maken alphamax |
| Sponsored Links |
|
|
|||
|
|||
|
Ik werk met Lotus Notes, programmaatje hiervoor werkt prima voor één geadresseerde. Het lukt mij niet om er meer te verzenden. Foutmelding: unable to send mail, no match found in Name & adress Books. Als ik naar foutopsporing ga wordt de volgende regel geel: MailDoc.SEND 0, recipient.
Ik kom hier niet uit. Laatst gewijzigd door AriK; 2 July 2010 om 16:59 |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Provider's maximum aantal e-mailadressen per bericht = sommige providers hebben ee maximaal aantal geadresseerden per bericht om te voorkomen dat er te veel gespammed wordt Aan = gedresseerden gescheiden door een puntkomma (mocht het nodig zijn dat je een ander scheidingsteken wil laat het me dan weten) Van = verzender, is soms nodig om bij de provider door de spamfilters te komen Bewaren = bericht in een lotus notes map bewaren ik heb zelf geen lotus notes, deze code is geschreven met hulp van anderen, ik kan dus niet alle vragen beantwoorden alphamax Laatst gewijzigd door alphamax; 6 July 2010 om 06:18 |
|
|
|||
|
|||
|
@antonh;
Bedankt voor je snelle reactie helaas kreeg ik nu de foutmelding "rich text item attachment already exists". Ik heb de regel waarnaar de foutopsporing verwees verwijderd en nu lijkt het goed te gaan! Ari Laatst gewijzigd door AriK; 5 July 2010 om 07:38 |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
wil je wel bijlages versturen, dan moet je even update 1 in bericht#13 downloaden als het goed is dan is het verholpen alphamax |
|
|
|||
|
|||
|
@alphamaxx
Werkt nu perfect bedankt voor de snelle ondersteuning. gr. Ari |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |