![]() |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
||||
|
||||
|
Deze poule importeert formulieren, maakt een puntenoverzicht, mailt de rangschikking met een eigen boodschap, maakt lijsten, houdt de groepsstand bij.
Voor de beheerder Am_WK_2010_Beheer.xls met o.a. :
Citaat:
Citaat:
Met dank aan evr, dirktimm, antonh, snb en shoe459 alphamax Opmerking: macro's moeten ingeschakeld staan Zie ook bericht #29 voor een aangepaste puntentelling (punten voor finaleuitslagen) voor shoe459 Laatst gewijzigd door alphamax; 14 May 2010 om 21:43 |
| Sponsored Links |
|
|
||||
|
||||
|
Spelers bestand toegevoegd, regels en uitleg volgen nog
alphamax |
|
|
|||
|
|||
|
Goedemorgen Alphamax, Ziet er goed uit, maar ik heb nog wel een paar vragen. Moet ik handgeschreven voorspellingen in het tabblad "voorspeld" invullen en klopt het dat de toto hier niet automatisch wordt ingevuld? Kun je in de finalerondes zelf de landen bepalen? Dus afwijken van eerder eigen voorspelling. Kun je de puntentoekenning nog in een stukje tekst verwerken (als bijlage bij het inschrijfformulier)? Gr, Jos
|
|
|
|||
|
|||
|
Alpamax, krijg je ook punten voor een wedstrijd waarvan je geen van beide landen goed voorspeld hebt? Nee toch, hoop ik. Jos
|
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
alphamax Laatst gewijzigd door alphamax; 17 April 2010 om 17:17 |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
alphamax |
|
|
|||
|
|||
|
Bedankt Alphamax, Zie ik het goed dat je voor de finalarondes alleen de deelnemers en geen uitslagen laten voorspellen?
|
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
alphamax Laatst gewijzigd door alphamax; 17 April 2010 om 17:18 |
|
|
|||
|
|||
|
Okay, maar als je wel de goede finalisten hebt voorspeld, kun je dan geen voorspelling van de uitslag doen?
|
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Waarom zou je dat wel willen? De kans dat je beide achtste-finalisten goed hebt is 1 op 12, en dus een "zinnige" uitslag kan voorspellen. Ik heb er zelf ook over die mogelijkheid gedacht, en besloten het niet te doen. Maar met een goed argument van jou kan ik er nog eens naar kijken. alphamax |
| Labels |
| pool, poule, voetbalpoule, wk 2010 |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |