![]() |
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
|
|||
|
|||
|
Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe? Ik wil de deelnemers directory invoeren in de map deelnemers 1-40 echter lukt mij dit niet. Wat moet ik in de cel deelnemers directory invullen?
Het is echt een geweldig bestand ik hoop dat er nog een instructie wordt geschreven. Raimond |
| Sponsored Links |
|
|
|||
|
|||
|
Hallo Alphamax, ik heb diverse tests uitgevoerd, maar het ziet er perfect uit. Nog wel een vraag over de rangschikking. Kan ik deze normaal sorteren, of moet ik hiervoor de rangschikking eerst in een ander werkblad kopiëren? En ik zag dat je een tabblad "database" hebt, waar gegevens met betrekking tot de behaalde punten, per deelnemer staan. Ik weet dat een werkblad beperkt is wat betreft het aantal kolommen. Is dit niet van invloed op het maximaal te verwerken aantal deelnemers? Met andere woorden, hoeveel deelnemers kunnen er maximaal meedoen?
|
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
|
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
dit is gedaan om later nog een optie top10 stijgers/dalers te kunnen maken Citaat:
deze gegevens kan je sorteren en autofilteren Citaat:
zelfs het verwijderen van spelers gaat goed door een bepaalde volgorde van rijen en kolommen, knippen en plakken alphamax |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
|
|
|
||||
|
||||
|
1 gegevens blok is 71 rijen en 13 kolommen, dus valt buiten het beeldscherm (zeker bij een lage resolutie), en je zult dus met de schuifbalken moeten werken om alles te zien
de eerste 2 gegevensblokken lijken leeg, dit is express zo, anders werkt het niet kijk maar eens goed, hier en daar zie je de namen van de spelers en ploegen alphamax |
|
|
|||
|
|||
|
Hallo Alphamax, je was me net voor. Ik zag dat er na een aantal gegevensblokken het vanzelf doorgaat in onderliggende rijen. Sorry voor het misverstand. Nogmaals, het ziet er perfect uit. Groet, Jos
|
|
|
||||
|
||||
|
update 2 geplaatst
met enkele aanpassingen voor spam-filters en beheerders zonder microsoft outlook alphamax |
|
|
|||
|
|||
|
Hoeveel spelers kan ik invoeren voor deze poule, zijn dat er 256 zoals op de eerste pagina staat ?
|
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
1. ik denk als er 150 mensen meedoen je al een grote poule hebt 2. bestanden onder de 10 Megabyte nog handelbaar zijn helaas heb ik de bestanden tot nu toe, getest tot op 18 spelers hoeveel mensen wil jij laten meespelen? ik denk dat we zonder problemen de grens kunnen oprekken alphamax Laatst gewijzigd door alphamax; 4 mei 2010 om 17:33 |
| Labels |
| pool, poule, voetbalpoule, wk 2010 |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Alphamax EK 2012 Pool | alphamax | PROJECT: EK Voetbal 2012 | 179 | Gisteren 20:40 |
| wie zijn Cobbe, Alphamax, Trucker10, Redhead, Oeldere? | berre_51 | Afgehandelde vragen | 1 | 2 januari 2012 09:46 |
| VBA code excel2000/excel 2010 format niet herkend in excel 2010 | robert66 | Afgehandelde vragen | 4 | 9 november 2011 20:38 |
| Anton's WK 2010 Poule | antonh | PROJECT: WK Voetbal 2010 | 1071 | 30 juli 2010 21:41 |
| WK 2010 Poule, meedere 'voorspelronden' | reynard | PROJECT: WK Voetbal 2010 | 0 | 17 mei 2010 12:23 |