Worksheet.nl  

Ga terug   Worksheet.nl > Overig > Archief > PROJECT: WK Voetbal 2010

Status bericht: In behandeling

LinkBack Discussietools Weergave
Oud 29 april 2010, 07:17
Junior Member

Standaard deelnemers directory

Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe? Ik wil de deelnemers directory invoeren in de map deelnemers 1-40 echter lukt mij dit niet. Wat moet ik in de cel deelnemers directory invullen?

Het is echt een geweldig bestand ik hoop dat er nog een instructie wordt geschreven.

Raimond
Sponsored Links
Oud 29 april 2010, 17:00
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alphamax Bekijk bericht
zie bericht #29

Am_WK_2010_Beheer_Schoe459 toegevoegd

graag goed testen want ik heb enkele formules moeten aanpassen

alphamax
Hallo Alphamax, ik heb diverse tests uitgevoerd, maar het ziet er perfect uit. Nog wel een vraag over de rangschikking. Kan ik deze normaal sorteren, of moet ik hiervoor de rangschikking eerst in een ander werkblad kopiëren? En ik zag dat je een tabblad "database" hebt, waar gegevens met betrekking tot de behaalde punten, per deelnemer staan. Ik weet dat een werkblad beperkt is wat betreft het aantal kolommen. Is dit niet van invloed op het maximaal te verwerken aantal deelnemers? Met andere woorden, hoeveel deelnemers kunnen er maximaal meedoen?
Oud 29 april 2010, 19:16
alphamax's schermafbeelding
Mega Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cheff7 Bekijk bericht
Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe? Ik wil de deelnemers directory invoeren in de map deelnemers 1-40 echter lukt mij dit niet. Wat moet ik in de cel deelnemers directory invullen?

Het is echt een geweldig bestand ik hoop dat er nog een instructie wordt geschreven.

Raimond
verkeerde discussie ?!?
Oud 29 april 2010, 19:35
Mega Senior Member

Standaard

Citaat:
Nog wel een vraag over de rangschikking. Kan ik deze normaal sorteren,
door op de knop "rangschikking" te klikken worden de punten opgehaald, gesorteerd op punten, en de rang berekend (een lege cel betekent gedeelde plaats)
dit is gedaan om later nog een optie top10 stijgers/dalers te kunnen maken
Citaat:
of moet ik hiervoor de rangschikking eerst in een ander werkblad kopiëren?
het blad "lijst" wordt wel automatisch bijgwerkt en bevat de meest belangrijke gegevens
deze gegevens kan je sorteren en autofilteren
Citaat:
En ik zag dat je een tabblad "database" hebt, waar gegevens met betrekking tot de behaalde punten, per deelnemer staan. Ik weet dat een werkblad beperkt is wat betreft het aantal kolommen. Is dit niet van invloed op het maximaal te verwerken aantal deelnemers? Met andere woorden, hoeveel deelnemers kunnen er maximaal meedoen?
eerst worden de kolommen gevuld en daarna de rijen (kijk maar eens met de testdata), in theorie kunnen er meer dan 24.000 spelers in, ik heb hem begrensd op 256 spelers (maar nog niet getest boven de 18 spelers)
zelfs het verwijderen van spelers gaat goed door een bepaalde volgorde van rijen en kolommen, knippen en plakken

alphamax
Oud 29 april 2010, 19:51
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alphamax Bekijk bericht
eerst worden de kolommen gevuld en daarna de rijen (kijk maar eens met de testdata), in theorie kunnen er meer dan 24.000 spelers in, ik heb hem begrensd op 256 spelers (maar nog niet getest boven de 18 spelers)
zelfs het verwijderen van spelers gaat goed door een bepaalde volgorde van rijen en kolommen, knippen en plakken

alphamax
Ik heb alle 18 testspelers ingevoerd en zie dan op het tabblad "database" het aantal kolommen al aardig "opraakt", of vergis ik mij daarin?
Oud 29 april 2010, 20:06
Mega Senior Member

Standaard

1 gegevens blok is 71 rijen en 13 kolommen, dus valt buiten het beeldscherm (zeker bij een lage resolutie), en je zult dus met de schuifbalken moeten werken om alles te zien

de eerste 2 gegevensblokken lijken leeg, dit is express zo, anders werkt het niet

kijk maar eens goed, hier en daar zie je de namen van de spelers en ploegen

alphamax
Oud 29 april 2010, 20:13
Member

Standaard

Hallo Alphamax, je was me net voor. Ik zag dat er na een aantal gegevensblokken het vanzelf doorgaat in onderliggende rijen. Sorry voor het misverstand. Nogmaals, het ziet er perfect uit. Groet, Jos
Oud 29 april 2010, 22:45
Mega Senior Member

Standaard

update 2 geplaatst

met enkele aanpassingen voor spam-filters en beheerders zonder microsoft outlook

alphamax
Oud 4 mei 2010, 12:20
Junior Member

Standaard

Hoeveel spelers kan ik invoeren voor deze poule, zijn dat er 256 zoals op de eerste pagina staat ?
Oud 4 mei 2010, 17:28
Mega Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door achmea Bekijk bericht
Hoeveel spelers kan ik invoeren voor deze poule, zijn dat er 256 zoals op de eerste pagina staat ?
ja, maar dat is zomaar een getal, geschat op
1. ik denk als er 150 mensen meedoen je al een grote poule hebt
2. bestanden onder de 10 Megabyte nog handelbaar zijn

helaas heb ik de bestanden tot nu toe, getest tot op 18 spelers

hoeveel mensen wil jij laten meespelen? ik denk dat we zonder problemen de grens kunnen oprekken

alphamax

Laatst gewijzigd door alphamax; 4 mei 2010 om 17:33

Labels
pool, poule, voetbalpoule, wk 2010

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten