![]() |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Mijn mening is dat als je punten geeft voor de troostfinale, moet je dan ook punten geven voor de winnaar van de troostfinale? Dit is dus de derde plaats Dus punten voor de kampioen en de derde plaats En dus geen punten voor de tweede plaats? Citaat:
Citaat:
Citaat:
alphamax |
| Sponsored Links |
|
|
|||
|
|||
|
Bedankt. Met de laatste vraag bedoel ik dezelfde mogelijkheid om de uitslag te voorspellen zoals bij de groepswedstrijden, maar met als voorwaarde dat je minstens één finalist goed voorspeld hebt. Gr, Jos
|
|
|
|||
|
|||
|
alphamax, sorry ik zie je vraag over het testen nu pas, maar ik heb Windows Live Mail. Dus kan geen test voor je uitvoeren. Groet, Jos
|
|
|
||||
|
||||
|
Uitleg voor de beheerder: Am_WK_2010_Beheer.doc toegevoegd
|
|
|
|||
|
|||
|
Hallo Alphamax, denk je dat je mijn voorstel nog (eventueel als optie) gaat verwerken? Het lijkt dan inderdaad op de poule van Anton, maar met de keuzemogelijkheid qua finalisten. Ik ben benieuwd. Groet, Jos
|
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
ik denk dat jij wil, punten voor uitslag en toto, wanneer 1 finalist juist is, die niet op de juiste plaats hoeft te staan alphamax |
|
|
|||
|
|||
|
Hallo Alphamax, juist dat is wat ik bedoel. Minimaal 1 finalist goed voorspeld, dan ook de uitslag en toto. Gr, Jos
|
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
alphamax |
|
|
||||
|
||||
|
naar jouw wensen aangepaste spelersversie
in het blad 'Behaalde punten' zitten al dezelfde formules als die in het beheerders-programma komen, je kan dus kijken als alles goed gaat graag goed testen en alle mogelijkheden doorlopen, voordat je reageert of het goed of fout is, zodat ik eventueel alles in een keer kan oplossen. alphamax Laatst gewijzigd door alphamax; 17 May 2010 om 20:14 |
|
|
|||
|
|||
|
Hallo Alphamax, ik heb steekproefgewijs de aanpassingen aan de puntentoekenning m.b.t. de finalerondes met alle mogelijkhedenheden getest. Het is perfect m.u.v. de Troostfinale, hier werkt het volgens mij nog niet. Nog wel een paar vraagjes: Als ik voor een bepaalde voorspelling meer of minder punten wil geven, waar pas ik dat dan aan? Zowel op het tabblad "puntentelling" in het Spelersbestand als het "ïnstelling" in het Beheerdersbestand? En de kampioensvoorspelling staat geheel los van de rest, klopt dat? Ik neem aan dat je nu de nieuwe mogelijkheid in het beheerdersbestand verwerkt. Groet, Jos
|
| Labels |
| pool, poule, voetbalpoule, wk 2010 |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |