Worksheet.nl  

Ga terug   Worksheet.nl > Overig > Archief > PROJECT: WK Voetbal 2010

Status bericht: In behandeling

Discussietools Weergave
Oud 18 April 2010, 15:12
alphamax's schermafbeelding
Mega Senior Member

Standaard

Citaat:
Is het je bedoeling om geen punten te geven voor de troostfinale?
Dat mag jij weten
Mijn mening is dat als je punten geeft voor de troostfinale, moet je dan ook punten geven voor de winnaar van de troostfinale?
Dit is dus de derde plaats
Dus punten voor de kampioen en de derde plaats
En dus geen punten voor de tweede plaats?

Citaat:
Kan ik straffeloos de lijst met de landen (met bijbehorend nummers) op alfabet sorteren?
ik weet niet wat je precies bedoelt maar van de bladen "data" en "database" moet je afblijven anders werkt niets meer

Citaat:
Ik krijg een poule van ca. 100 deelnemers, waarvan de meesten niet digitaal kunnen invullen, dus is dit gemakkelijk.
zie bijlage, in een volgend update kan ik wel de groepen toevoegen op het ''Afdruk formulier".

Citaat:
En ben je nog wel van plan om ook voorspelling van uitslagen van finalewedstrijden mogelijk te maken (alleen bij minimaal één goed voorspeld land?
laat maar eens weten wat je precies bedoelt door middel van een tabel, link, voorbeeld, hetzelfde als anton maar dan ... , etc. dan zal ik zeer waarschijnlijk een aangepaste versie maken.

alphamax
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: xls schoe459.xls‎ (16,5 KB, 35x gelezen)
Sponsored Links
Oud 18 April 2010, 17:15
Member

Standaard

Bedankt. Met de laatste vraag bedoel ik dezelfde mogelijkheid om de uitslag te voorspellen zoals bij de groepswedstrijden, maar met als voorwaarde dat je minstens één finalist goed voorspeld hebt. Gr, Jos
Oud 18 April 2010, 19:43
Member

Standaard

alphamax, sorry ik zie je vraag over het testen nu pas, maar ik heb Windows Live Mail. Dus kan geen test voor je uitvoeren. Groet, Jos
Oud 18 April 2010, 21:06
Mega Senior Member

Standaard

Uitleg voor de beheerder: Am_WK_2010_Beheer.doc‎ toegevoegd
Oud 20 April 2010, 18:02
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schoe459 Bekijk bericht
Bedankt. Met de laatste vraag bedoel ik dezelfde mogelijkheid om de uitslag te voorspellen zoals bij de groepswedstrijden, maar met als voorwaarde dat je minstens één finalist goed voorspeld hebt. Gr, Jos
Hallo Alphamax, denk je dat je mijn voorstel nog (eventueel als optie) gaat verwerken? Het lijkt dan inderdaad op de poule van Anton, maar met de keuzemogelijkheid qua finalisten. Ik ben benieuwd. Groet, Jos
Oud 20 April 2010, 19:48
Mega Senior Member

Standaard

Citaat:
Hallo Alphamax, denk je dat je mijn voorstel nog (eventueel als optie) gaat verwerken? Het lijkt dan inderdaad op de poule van Anton, maar met de keuzemogelijkheid qua finalisten. Ik ben benieuwd. Groet, Jos
de formules die anton gebruikt kost me teveel tijd te doorgronden

ik denk dat jij wil, punten voor uitslag en toto, wanneer 1 finalist juist is, die niet op de juiste plaats hoeft te staan

alphamax
Oud 20 April 2010, 19:53
Member

Standaard

Hallo Alphamax, juist dat is wat ik bedoel. Minimaal 1 finalist goed voorspeld, dan ook de uitslag en toto. Gr, Jos
Oud 20 April 2010, 19:57
Mega Senior Member

Standaard

Citaat:
Hallo Alphamax, juist dat is wat ik bedoel. Minimaal 1 finalist goed voorspeld, dan ook de uitslag en toto. Gr, Jos
ik ber ermee bezig, maar het vergt aanpassing van de code

alphamax
Oud 20 April 2010, 21:58
Mega Senior Member

Standaard

naar jouw wensen aangepaste spelersversie

in het blad 'Behaalde punten' zitten al dezelfde formules als die in het beheerders-programma komen, je kan dus kijken als alles goed gaat

graag goed testen en alle mogelijkheden doorlopen, voordat je reageert of het goed of fout is, zodat ik eventueel alles in een keer kan oplossen.

alphamax
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: zip Am_WK_2010_Import_Test_Data_Schoe459.zip‎ (1,54 MB, 53x gelezen)
Bestandstype: zip Am_WK_2010_Schoe459_Update_2.zip‎ (223,2 KB, 44x gelezen)

Laatst gewijzigd door alphamax; 17 May 2010 om 20:14
Oud 21 April 2010, 12:09
Member

Standaard

Hallo Alphamax, ik heb steekproefgewijs de aanpassingen aan de puntentoekenning m.b.t. de finalerondes met alle mogelijkhedenheden getest. Het is perfect m.u.v. de Troostfinale, hier werkt het volgens mij nog niet. Nog wel een paar vraagjes: Als ik voor een bepaalde voorspelling meer of minder punten wil geven, waar pas ik dat dan aan? Zowel op het tabblad "puntentelling" in het Spelersbestand als het "ïnstelling" in het Beheerdersbestand? En de kampioensvoorspelling staat geheel los van de rest, klopt dat? Ik neem aan dat je nu de nieuwe mogelijkheid in het beheerdersbestand verwerkt. Groet, Jos

Labels
pool, poule, voetbalpoule, wk 2010

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten