![]() |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
|||
|
|||
|
Allereerst eerst om te "schiften" en zo de kans op het delen van de pot te verkleinen. En mijn uitgangspunt is dan dat je minimaal één finalist goed moet hebben om uberhaupt nog punten voor de wedstrijd te krijgen. Mijn voorspelling zou kunnen zijn dat Nederland in de halve finale met 2-1 eruit gewipt wordt. (Dat gebeurt overigens niet want we worden kampioen!)
|
| Sponsored Links |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Citaat:
alphamax |
|
|
||||
|
||||
|
import test data met 18 spelersformulieren met willekeurig ingevulde uitslagen en finalisten toegevoegd
regels en uitleg volgen nog alphamax Laatst gewijzigd door alphamax; 17 April 2010 om 22:08 |
|
|
||||
|
||||
|
aan schoe459
ik wil eerst iets zekerder zijn dat alles op verschillende computers goed loopt voordat ik dingen ingrijpend ga veranderen, heb jij de mogelijkheid om het verzenden van de rangschikking met outlook te testen? als het goed is wordt de rangschikking 1 voor 1 verstuurd in verband met privacy van mailadressen krijg je de melding "Er wordt vanuit een programma geprobeerd namens u automatisch e-mail te verzenden"? alphamax |
|
|
|||
|
|||
|
Hallo Alphamax, Ik zie dat je testspelers hebt toegevoegd. Als ik de diverse finales uittest met goed voorspelde landen wordt er bij alle finales 9 punten per goed voorspeld land gegeven. Dit klopt volgens mij niet met tabblad ïnstellen".
|
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
bedankt alphamax |
|
|
||||
|
||||
|
Update 1: Am_WK_2010_Beheer_Update_1.zip
|
|
|
||||
|
||||
|
Ziet er goed uit alphamax!
Gaaf die Import en respect voor die snelle updates! Ben zelf niet zo van de mogelijkheid om de landen in kwart- en latere finales te overschrijven maar gaaf dat je die mogelijkheid er toch in hebt zitten Ik kan hier het verzenden niet testen, maar wellicht morgen wel
|
|||
|
|||
|
Hallo Alphamax, ziet er keurig uit zeg! Maar toch nog een paar vraagjes: Is het je bedoeling om geen punten te geven voor de troostfinale? Kan ik straffeloos de lijst met de landen (met bijbehorend nummers) op alfabet sorteren? Ik krijg een poule van ca. 100 deelnemers, waarvan de meesten niet digitaal kunnen invullen, dus is dit gemakkelijk. En ben je nog wel van plan om ook voorspelling van uitslagen van finalewedstrijden mogelijk te maken (alleen bij minimaal één goed voorspeld land? Of vraag ik als digibeet nu te veel? Groetjes, Jos
|
|
|
||||
|
||||
|
Spelers regels en uitleg toegevoegd
alphamax |
| Labels |
| pool, poule, voetbalpoule, wk 2010 |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |