![]() |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
|||
|
|||
|
Hallo Alphamax,
Bedankt voor je superprogramma. Ik gebruik het voor 62 deelnemers binnen ons gemeentehuis en het werkt perfect, op 1 klein detail na. Waarschijnlijk heeft het niets met jouw programma te maken, maar met de outlookinstellingen van de gebruiker: niet iedereen ontvangt de uitslag die automatisch uit jouw programma komt. Binnen ons gemeentelijk netwerk de meesten wel, maar een aantal niet. Weet jij waar dit aan zou kunnen liggen? groeten, Zite |
| Sponsored Links |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
misschien dat de rangschikking ergens in een spamfilter blijft hangen of in de map ongewenste post terecht komt ook is het mogelijk dat het mailadres niet juist is door het programma wordt niet gecontroleerd op juistheid van mailadressen alphamax |
|
|
|||
|
|||
|
Als ik deze gebruik gaat ie helemaal vreemd doen in de achtste finales (en verder ??) Als ik een van de 2 achtste finalisten goed heb en bij de juiste uitslag voorspel krijg ik slechts een punt voor het correct aantal ingevulde DT of DU en dan voor de toto, ipv 5 voor de juiste wedstrijd en 2 voor de toto. Ook is het zo dat als je allebei de achtste finalisten fout hebt maar wel een goede uitslag van de wedstrijd krijg je helemaal geen punten voor de uitslag. Dit zou naar mijn mening wel moeten zijn, het is dan leuker voor iedereen die mee doet dat ze weten dat ze toch punten kunnen halen ook al hebben ze de 8e finalisten fout. Hebben meer mensen hier last van ? Verder niets dan complimenten van zowat alle 123 deelnemers, maar nu krijg ik dadelijk 123 man aan mijn buro die vragen waarom het niet werkt...
|
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
in de Schoe459-variant zijn op verzoek van schoe459
het testen is door schoe459 gebeurt en er zijn tussentijds wat wijzigingen geweest volg de berichten tussen schoe459 en mij, en download eventueel de laatste update uit bericht#117 mocht dit niet de oplossing zijn dan kan ik in het weekend kijken of ik je niet een eind tegemoet kan komen, ik moet weer in de formules duiken het is een poosje geleden alphamax Laatst gewijzigd door alphamax; 23 June 2010 om 22:28 |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Alvast bedankt weer !! |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
conclusie: in alle discussies merk ik dat iedereen zijn eigen idee heeft over het beste puntensysteem in dit stadium van het toernooi pas ik geen formules meer aan, het risico is te groot dat het totaal mislukt (tijd en complexiteit) de echt goede voorspellers komen vanzelf bovendrijven en houden interesse ik wou het hierbij laten alphamax |
|
|
|||
|
|||
|
Hallo Alphamax, Volgens mij heeft Achmea niet de goede versie, want bij mij krijgt men bij zijn voorbeeld 5 punten voor de goede voorspelling van één achtste-finalist (A), 1 punt voor het goede aantal doelpunten gescoord(1) door A en 2 punten voor de goede toto (3). Dus totaal 8 punten. Je hebt volkomen gelijk dat je nu niets meer aanpast. Bij mij loopt het bijzonder goed en tot nu zonder enig probleem. Nogmaals bedankt! Jos
|
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
heb jij niet een bestand met regels/puntentelling/voorbeelden dat je aan jouw deelnemers hebt laten zien kan je dit uploaden (als bijlage in het antwoord) dan kan ik bij het jouw aangepast beheersbestand plaatsen en hebben andere mensen er ook nog profijt van alphamax |
| Labels |
| pool, poule, voetbalpoule, wk 2010 |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |