![]() |
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
|
|||
|
|||
|
Hallo,
Ik heb wat geknutselt en bijgevoegd het resultaat. Laat even weten of het werkbaar is :) Groetjes, Wennetje Laatst gewijzigd door Wennetje; 8 maart 2010 om 21:56 |
| Sponsored Links |
|
|
||||
|
||||
|
Het is in ieder geval al niet voor een 2003-gebruiker (of oudere versies). Dus ik kan het niet beoordelen.
Verder lijkt me de puntentoekenning nogal rudimentair. Ik laat liever anderen oordelen
|
|||
|
|||
|
Hoi Bsalv,
ik heb er een 2003 bestand van gemaakt. Ik zou graag nog een punt willen toewijzen als de winnaar van een duel correct is voorspelt, weet je daar toevallig nog een handigheidje voor? Dank je wel alvast. Gr, Wennetje |
|
|
|||
|
|||
|
kan ik deze gebruiken voor een prono onder vrienden voor 8 personen, je kan zelf blijkbaar niet editen.
thx |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Ik heb hem inmiddels al weer geupdate met wat nieuwe dingen, als je je e-mail adres geeft, mag je hem leasen ![]() Groetjes, Wennetje |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| VBA code excel2000/excel 2010 format niet herkend in excel 2010 | robert66 | Afgehandelde vragen | 4 | 9 november 2011 20:38 |
| Competitie poul | Beavesk | PROJECT: Voetbal | 1 | 18 oktober 2010 14:31 |
| Poul stand, onderling resultaat | antonh | PROJECT: WK Voetbal 2010 | 36 | 19 april 2010 20:51 |
| wk 2010 | Lilama | PROJECT: WK Voetbal 2010 | 0 | 15 februari 2010 14:07 |
| WK 2010 | ggmeester | Afgehandelde vragen | 12 | 17 oktober 2008 11:22 |