![]() |
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb een programma denken te maken waarbij alle groeps uitslagen worden verwerkt en de vervolgrondes in worden samengesteld. Het sorteren van de groepsstanden heb ik gemaakt met behulp van de bv. Ctrl+a toetsencombinatie. Dit staat ook omschreven op het tabblad Handliding. Ik ben aan het zoeken naar een mogelijkheid om de standen automatisch te sorteren. Hiervoor heb ik op het tabblad "Formule"in de cellen S112 t/m S119
een optelling gemaakt van het gespeelde aantal wedstrijden. Ik wil nu als de waarde in een cel 2,4,6,8,10 of 12 is de sortering starten. Ik denk er aan om dit te doen met de regel Als("Formule"S112)=GETAL; dan starten SORTEER A. Kan mij iemand op weg helpen hoe ik een dergelijke opdracht moet verwerken. Heb al verschillende opties geprobeerd maar het lukt niet. Zou het bestand willen Uploaden, maar het blijkt te groot te zijn. Sorry Indien iemand intressen heeft, kan ik het hem wel toe zenden. Lilama |
| Sponsored Links |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| VBA code excel2000/excel 2010 format niet herkend in excel 2010 | robert66 | Afgehandelde vragen | 4 | 9 november 2011 20:38 |
| excel 2010 | plato | Afgehandelde vragen | 0 | 30 augustus 2011 12:35 |
| planning 2010 | kippewipper | Afgehandelde vragen | 6 | 14 juli 2010 00:24 |
| Spaarkas 2010 | Bart1308 | Afgehandelde vragen | 7 | 26 januari 2010 17:51 |
| WK 2010 | ggmeester | Afgehandelde vragen | 12 | 17 oktober 2008 11:22 |