![]() |
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
|
|||
|
|||
|
Hier mijn bestandje
|
||||
|
||||
|
kan je het ook in een andere/oudere versie opslaan dan excel 2007
|
|||
|
|||
|
Hierbij omgezet naar office XP
Ik heb hem alleen maar omgezet en verder niet getest. Dus geen garantie dat alles goed werkt.
|
||||
|
||||
|
Dag Willem,
Ik heb er al heel even naar gekeken, ik volg het kiezen van de onderlinge wedstrijden nog niet helemaal; moet je zelf altijd een keuze maken? en hoe werkt dat dan? De vert.zoeken formule in kolom BS ==> =VERT.ZOEKEN(BN3;AV3:BK6;8;0) moet m.i. ==> =VERT.ZOEKEN(BN3;AV3:BK6;9;0) zijn Ditzelfde geldt ook voor kolom DU en FW mooie grote vlaggen bytheway
|
|||
|
|||
|
Hallo Eric
Bedankt voor de correctie van het vertikaal zoeken ![]() Bij kiezen onderlinge wedstrijd heb ik er voor gekozen om niet excel te laten berekenen welke teams gelijk geëindigd zijn maar ze zelf te selecteren. Dus bv als Frankrijk en Mexico gelijk eindigen dan selecteer ik ze hier. Nu ik dit zo opschrijf bedenk ik me dat ik dit overgenomen heb van het EK en dat de regels met WK iets verschillen. Bij het afgelopen EK stond de regel onderlinge wedstrijd hoger in het beslis schema. Of het nu nodig is weet ik niet en moet dat dus nog even verder uitzoeken. Hier over volgt een nader antwoord.
|
||||
|
||||
|
Kunt u het ook gewoon in een .xml-file opslaan.. Kan hem niet openen met .rar-files
|
|
|
||||
|
||||
|
Er is free " Rar " software te vinden op het internet , even Google aan het werk zetten > downloaden en installeren .
Ervaring is de optelsom,van alle vergissingen die je hebt begaan. Vragen over bestaande topics worden privé , niet behandeld ! , hiervoor dient het forum . Met een voorbeeldje, komen er beslist goede oplossingen Groeten , Daniël |
|
|
||||
|
||||
|
Ja maar dat gaat gewoon veel makkelijker!
|
|
|
||||
|
||||
|
max grootte op deze site is iets van 195 kB, is iets groter dan moet het gerart of gezipt worden tot het past
|
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Bestand popipipo | kustersfrank | PROJECT: WK Voetbal 2010 | 5 | 6 december 2009 15:41 |