![]() |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
||||||||||
|
||||||||||
|
Goedemiddag allen,
Hierbij mijn WK 2010 Pool bestanden. Deze haalt automatisch deelnemers data op. Hiervoor moet wel even verwezen naar de map met formulieren in het tabblad 'deelnemers'. Ik heb het volgende bijgevoegd: -Rekenmodel -Deelnameformulier -Voorbeelden deelnameformulieren (om 'deelnemers ophalen' macro te testen). ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Update 1: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Vergeet in het invulblad niet het e-mailadres van de organisator in te vullen ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Met dank aan: Citaat:
Bij vragen, opmerkingen graag een reactie plaatsen. Veel plezier ermee ![]() LET OP: Macro's dienen ingeschakeld te staan PS: Uitbreidingen zijn altijd welkom
Laatst gewijzigd door antonh; 10 May 2010 om 15:21 |
| Sponsored Links |
|
|
|||
|
|||
|
Hoi Anton,
Wat ziet het er mooi uit!!! Wil `m graag gebruiken voor `t werk en kijken o we unicef wat rijker kunnen maken. Ik heb wat vraagjes: Ik heb het geprobeerd op excel 2003 en stuitte op wat probleempjes: Het invullen ging heel gemakkelijk, maar zodra ik de poulfase van een groep had ingevuld verscheen er in de velden S en die daarna kwamen #N/A. Het zal je niets verbazen dat de overige velden van bv de kwartfinale hetzelfde geven. Desondanks het invulblad opgeslagen en daarna geprobeerd in te voeren via deelnemers ophalen. Dit lukte niet. Ligt dit alles aan een oude versie van excel (2003)? Of moet ik iets anders doen? Dank je wel Chiel |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Probeer eens het volgende: Extra -> Macro -> Beveliging -> Op 'laag' zetten. Sluit nu excel af, start hem opnieuw en probeer het nogmaals
|
|
|
|||
|
|||
|
is het niet mogelijk dat er ook zip files worden gebruikt om te downloaden. Mijn Mac kan geen RAR bestanden openen
|
|
|
|||
|
|||
|
.zip Bestanden kunnen eventueel gemailed worden naar de mensen die hier hun voorkeur aan geven. Laat even een privebericht achter met je email-adres en ik zal hem je toesturen.
EDIT: I.v.m. verhoging uploadlimiet is de volledige pool nu te downloaden als slechts 1 .zip bestand. Laatst gewijzigd door antonh; 29 December 2009 om 08:41 |
|
|
|||
|
|||
|
Hoi,
Ik heb je excel lijst gedownload, maar ik kom een fout tegen. Ik was zeer nieuwsgierig hoe je dit gemaakt hebt. Look en Feeling zien er goed uit. Ik weet echter niet of het in alle poules zo is, maar de volgende fout kom ik tegen: In het invulblad, Groep G. Geeft hij steeds de melding loting vereist! het programmatje geeft niet een winnaar aan. Ik heb de volgende uitslagen ingevuld van boven naar beneden Beginnend bij Ivoorkust - Portugal 1-2 2-0 3-2 2-0 2-2 0-1 Succes |
|
|
|||
|
|||
|
Heb je niet (per ongeluk/onbewust) iets veranderd aan de code? Bij mij werkt hij namelijk gewoon (zie bijlage)
Laatst gewijzigd door antonh; 22 December 2009 om 16:42 |
|
|
|||
|
|||
|
@antonh
Mijn bestandje geeft het zelfde resultaat, dus Bass-Man zal toch waarschijnlijk iets verkeerds/anders hebben gedaan.(vlgns ons dan) Ik heb echter wel een opmerking over jou bestand. (uit je jpg bijlage gehaald) Je hebt in de kolom 'toto' een 1, 2 of 3 staan. Echter vlgns de toto regels is: 1: thuisploeg is de winnaar 2: uitploeg is de winnaar 3: gelijk spel Jij hebt de laatste 2 omgedraaid!! Misschien dat dit de oorzaak is van het foutje van Bass-Man?
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Dit Toto getal wordt overigens automatisch uitgerekend, zowel bij het invulblad als het uitslagen blad dus met betrekking tot de punten berekening zal hier niets mis gaan (mits er fouten in formules zitten natuurlijk). Ik vermoed dat Bass-Man in het berekeningenblad een regeltje per ongeluk heeft verwijderd of van positie heeft verwisseld.
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
http://www.toto.nl/ tabblad toto-13 http://nl.wikipedia.org/wiki/Voetbaltoto http://www.nationaalvoetbalforum.nl/...09-2010-a.html http://spel.tweenul.nl/ogr/rules.do Moet ik nog doorgaan? Als je nu zegt 'het is maar wat je zelf afspreekt', dan speel je, vlgns mij, tegen de regels in maar dan accepteer ik dit.
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |