![]() |
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb een vraag. In de lijst van deelnemers staat iemand die in plaats van zijn voorletter zijn hele voornaam heeft ingevuld. Op welke plaats kan ik dit wijzigen zonder opnieuw alles te hoeven inlezen? Of is opnieuw alles inlezen (en in de sheet van die persoon zijn naam wijzigen) de veiligste optie
?Alvast bedankt! |
| Sponsored Links |
|
|
|||
|
|||
|
Beste Anton en consorten,
Ook van mijn kant uit complimenten voor de mooie opzet van het programma! Als de deelnemers de macro's beveiliging maar goed hadden staan was er niets aan de hand. Alleen heb ik ook het probleem met het versturen van de "Ranking" dat hij willekeuring enkele deelnemers een email stuurt en sommige niet. Kan ik hier iest aan doen? Graag hierop jullie antwoord. Citaat:
|
|
|
|||
|
|||
|
Slaan jullie de uitslagen steeds op in het originele bestand of hebben jullie het ook een andere naam gegeven? Wellicht dat op een of andere manier die macro's niet meer werken nadat ik het een andere naam heb gegeven?
|
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb een Poule met 65 deelnemers.
Ik had ook problemen bij het versturen van Ranking, bij mij is het opgelost. 1 Er werden slechts 2 van de 3 emails aangemaakt in Outlook. Opgelost: Verwijder eventuele komma's in emailadressen in deelnemerformulieren (Kwam bij mij 1 keer voor) en importeer alle deelnemerformulieren opnieuw. 2 Een aantal emailadressen werden niet gemaild. Opgelost: Het bleek bij de mailing dat elke deelnemer die op rankinglijst op de 25ste en 50ste plek stonden niet gemaild werden. In Macro 'MailRanking' heb ik een aanpassing gemaakt: aMail = 25 vervangen door aMail = 75 (In ieder geval meer als het totale aantal deelnemers) Wellicht is het probleem bij anderen nu ook opgelost. Veel plezier met de WK-Poule |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
|
|
|
|||
|
|||
|
Weet je anders hoe ik de onzichtbare rijen, (of 1 extra maar) standaard zichtbaar kan maken?
|
|
|
|||
|
|||
|
OK, op hoop van zegen ga ik het nu doen. Dank!
|
|
|
|||
|
|||
|
Ik ben echt heel benieuwd naar wat de Macro is van het ophalen van de Deelnemers, aangezien ik een soortgelijk iets wil maken maar dan met de Eredivisie. Ik wil een toto daarvoor maken. En ik wil de deelnemers inladen. Maar van Macro's heb ik geen kaas gegeten. Ik wil heel graag die macro zien.
groeten |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
|
|
|
|||
|
|||
|
Anton, ook ik krijg de complimenten en speel die graag naar jou door. Het is tenslotte jouw werk. Bedankt. Echter, in outlook wordt geprobeerd per email 25 geadresseerden in te vullen. Nu heb ik twee personen op plaats 24 (en dus 25) staan. De persoon op plaats 25 met ranking nummer 24 wordt niet in de lijst geadresseerden opgenomen. Dit gebeurd ook met nummer 50 die samen op plaats 49 staat. Hoe kan dat? Hoe te wijzigen? Bedankt Frans
|
| Labels |
| wk 2010 excel |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
LinkBacks (?)
Linkback naar dit onderwerp: http://www.worksheet.nl/forumexcel/project-wk-voetbal-2010/62044-antons-wk-2010-poule.html
|
||||
| Geplaatst door | Voor | Type | Datum | |
| OfficeForum • Toon onderwerp - Vert.Zoeken? | Dit onderwerp | Refback | Gisteren 10:30 | |
| Hoogste 2 waarden uit kolom | Dit onderwerp | Refback | 13 mei 2011 11:25 | |
| Office Forum :: Bekijk onderwerp - Vert.Zoeken? | Dit onderwerp | Refback | 3 september 2010 09:53 | |
| WK voetbal klassement | Dit onderwerp | Refback | 13 augustus 2010 10:42 | |
| WK / WK-poule voor op het werk? | Dit onderwerp | Refback | 29 juli 2010 22:09 | |
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| VBA code excel2000/excel 2010 format niet herkend in excel 2010 | robert66 | Afgehandelde vragen | 4 | 9 november 2011 20:38 |
| alphamax WK 2010 Poule | alphamax | PROJECT: WK Voetbal 2010 | 127 | 27 juni 2010 21:38 |
| WK 2010 Poule, meedere 'voorspelronden' | reynard | PROJECT: WK Voetbal 2010 | 0 | 17 mei 2010 12:23 |
| Basic wk poule | Baldiron | PROJECT: WK Voetbal 2010 | 12 | 4 mei 2010 14:36 |
| 2e in de poule | fransw4 | Afgehandelde vragen | 11 | 22 december 2008 10:55 |