![]() |
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb het bestand aangepast zodat er in de achtste finales en verder ook gelijk gespeeld kan worden!
Het enige probleem is dat ik dit ook wil aanpassen in de invulbladen maar dit krijg ik niet juis verwerkt zodat het op het tabblad Deelnemers goed wordt bijgewerkt. Wie kan mij helpen? Ik heb het bestand Deelnemer1 aan laten hangen. Poule A heb ik als voorbeeld genomen zoals ik het graag zou willen hebben. Door de aanpassing zijn de standen en uitslagen een aantal kolommen opgeschoven. Hoe kan er voor worden gezorgd dat dit ook wordt aangepast in het tabblad "Deelnemers" zodat de juiste data wordt overgenomen?? Ik hoor graag van jullie! (bestanden worden door de redactie ge-upload) Laatst gewijzigd door Lucicel; 11 januari 2010 om 22:32 |
| Sponsored Links |
|
|
||||
|
||||
|
Kun je de bijlage plaatsen, maakt het altijd makkelijker voor vraag-behandelaars!
|
|
|
|||
|
|||
|
@ mappendief: niet te snel: de bestanden zijn te groot en daardoor kan ik ze zelf niet uploaden (heb een mail gestuurd met de vraag om de bestanden door de redactie te laten plaatsen)
|
|
|
||||
|
||||
|
OK, sorry.. Ik wil niet zeuren maar had je anders in je andere bericht kunnen zetten.. maar goed.. Hoop dat het nog geplaatst wordt door de redactie!
|
|
|
|||
|
|||
|
Heb je gelijk in! (reeds gedaan)
Laatst gewijzigd door Worksheet; 12 januari 2010 om 20:26 |
|
|
||||
|
||||
|
Ok, laten we weer on-topic gaan.. daar hou ik namelijk erg van!
|
|
|
||||
|
||||
|
als reactie op #65
Code:
Range("H1:M2").Clear 'op de andere paginas heeft dat geen zin
Citaat:
PS. Heren, als jullie zo door elkaar praten, dan kan ik niet goed meer volgen.
|
|||
|
|||
|
@ bsalv: Ik heb jouw oplossing verwerkt maar dan gaat mijn gehele veld met de locatie waar de deelnemers staan weg!
Dit is de code zoals ik die nu heb: Code:
Option Explicit
Private Sub CommandButton1_Click()
DeelnemersOphalen
End Sub
Private Sub Worksheet_Activate()
Dim WorkbookPathname As String
If ActiveSheet.Name = "Deelnemers 1-50" Then
If Range("H2") = vbNullString Then
WorkbookPathname = ThisWorkbook.Path
Range("H2") = WorkbookPathname & "\Deelnemers"
Else
Range("H1:U2").Clear 'op de andere paginas heeft dat geen zin
End If
End If
Columns("G:IV").AutoFit 'kolombreedtes aanpassen
End Sub
|
|
|
||||
|
||||
|
je kijkt alleen maar in "deelnemers 1-50" naar dat pad, als het meegekopieerd wordt naar de vervolgbladzijden, dan is dat louter informatief en kan je alleen maar in de verwarring brengen. Dus is het beter het alleen maar op dat 1e blad te laten staan.
Kijk maar het wordt enkel vooraan in de macro "Deelnemers" opgevraagd.
|
|||
|
|||
|
Sorry Bsalv maar het werkt niet.
Ik heb het tabblad bijgevoegd om het te laten zien. Dit heb ik vanuit het bestand gedaan dat op het forum staat (van Antonh).Alvast bedankt voor je moeite! |
| Labels |
| wk 2010 excel |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
LinkBacks (?)
Linkback naar dit onderwerp: http://www.worksheet.nl/forumexcel/project-wk-voetbal-2010/62044-antons-wk-2010-poule.html
|
||||
| Geplaatst door | Voor | Type | Datum | |
| OfficeForum • Toon onderwerp - Vert.Zoeken? | Dit onderwerp | Refback | Gisteren 10:30 | |
| Hoogste 2 waarden uit kolom | Dit onderwerp | Refback | 13 mei 2011 11:25 | |
| Office Forum :: Bekijk onderwerp - Vert.Zoeken? | Dit onderwerp | Refback | 3 september 2010 09:53 | |
| WK voetbal klassement | Dit onderwerp | Refback | 13 augustus 2010 10:42 | |
| WK / WK-poule voor op het werk? | Dit onderwerp | Refback | 29 juli 2010 22:09 | |
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| VBA code excel2000/excel 2010 format niet herkend in excel 2010 | robert66 | Afgehandelde vragen | 4 | 9 november 2011 20:38 |
| alphamax WK 2010 Poule | alphamax | PROJECT: WK Voetbal 2010 | 127 | 27 juni 2010 21:38 |
| WK 2010 Poule, meedere 'voorspelronden' | reynard | PROJECT: WK Voetbal 2010 | 0 | 17 mei 2010 12:23 |
| Basic wk poule | Baldiron | PROJECT: WK Voetbal 2010 | 12 | 4 mei 2010 14:36 |
| 2e in de poule | fransw4 | Afgehandelde vragen | 11 | 22 december 2008 10:55 |