![]() |
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
|
||||
|
||||
|
macro's inschakelen zie bericht#1
|
| Sponsored Links |
|
|
|||
|
|||
|
Misschien een hele rare vraag, maar ik heb me zojuist pas geregistreerd:
Dien ik om de meeste recente poule te downloaden het bestand te downloaden op pagina 1? Of zijn er op andere pagina's in het forum nog recentere bestanden? gr. René |
|
|
||||
|
||||
|
in bericht#1
|
|
|
|||
|
|||
|
Beste makers,
Ik ben zeer impressed met het gemaakte meesterwerkje, hulde. Wel heb ik nog een opmerking of eigenlijk een klein wensje met betrekking tot de deelnemers ranking. Gedurende het WK zal dit een levendig document worden en regelmatig worden geupdate. Bestaat er een mogelijkheid om bij de deelnemers ranking met behulp van een macro in een extra kolom aan te geven hoeveel plaatsen de desbetreffende deelnemers stijgen of dalen en dan het aantal plaatsen dat wordt gestegen in groen aan te geven en de dalers in rood aan te geven bij iedere update (dus na het invullen van iedere score). |
|
|
||||
|
||||
|
dat is niet zo evident, die lijst wordt vernieuwd telkens je naar dat tabblad gaat. Dus moet je een moment aangeven dat als referentie dient. Dan is het enkel nog een paar regels toevoegen in VBA en klaar is kees. Misschien voor de volgende ipdate van Antonh.
|
|||
|
|||
|
Kwam van de week tot de ontdekking dat de poule niet excel 2010 compatible is. Dus weer vlug terug gegaan naar excel 2007.
Bij het maken van deze poule bestond excel 2010 ook nog niet maar kwam er toevallig achter. |
|
|
|||
|
|||
|
Ik had al eerder een poging gedaan om een berichtje te sturen, maar geen reactie op gehad. Dus nieuwe poging.
Ik probeer via het bestand de ranking naar alle deelnemrs te mailen. Maar als ik dan het mailtje binnenkrijg staat er helemaal niets in. Ik kan wel het hele bestand mailen naar alle deelnemers, dan krijg ik netjes een zip bestand. Heeft iemand een idee waar dat aan kan liggen. Ik gebruik Office 2007 Groetjes Ferdy |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
|
|
|
||||
|
||||
|
dit werkt bij mij
niet zo Code:
"Beste deelnemers, <br><br>" & _ "Bij dezen ontvangen jullie de nieuwe ranking van de WK Pool." & _ RangetoHTML(rng) & _ "<br><br>Met vriendelijke groet, <br>" & _ organisator Code:
strBody = RangetoHTML(rng) strBody = Replace(strBody, "<body>", "<body><p><br> Bij dezen ontvangen jullie de nieuwe ranking van de WK Pool. </p>") alphamax |
|
|
|||
|
|||
|
Hallo,
Ziet er prachtig uit, wil hem zeker gebruiken. 1 Vraag: Als je stand gelijk uitkomt na de poulewedstrijden, komt loting vereist onder de poulestand te staan. Hoe kan een deelnemer hierin verder, kan hij handmatig de stand in de poule invullen of moet hij een uitslag veranderen? |
| Labels |
| wk 2010 excel |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
LinkBacks (?)
Linkback naar dit onderwerp: http://www.worksheet.nl/forumexcel/project-wk-voetbal-2010/62044-antons-wk-2010-poule.html
|
||||
| Geplaatst door | Voor | Type | Datum | |
| OfficeForum • Toon onderwerp - Vert.Zoeken? | Dit onderwerp | Refback | Gisteren 10:30 | |
| Hoogste 2 waarden uit kolom | Dit onderwerp | Refback | 13 mei 2011 11:25 | |
| Office Forum :: Bekijk onderwerp - Vert.Zoeken? | Dit onderwerp | Refback | 3 september 2010 09:53 | |
| WK voetbal klassement | Dit onderwerp | Refback | 13 augustus 2010 10:42 | |
| WK / WK-poule voor op het werk? | Dit onderwerp | Refback | 29 juli 2010 22:09 | |
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| VBA code excel2000/excel 2010 format niet herkend in excel 2010 | robert66 | Afgehandelde vragen | 4 | 9 november 2011 20:38 |
| alphamax WK 2010 Poule | alphamax | PROJECT: WK Voetbal 2010 | 127 | 27 juni 2010 21:38 |
| WK 2010 Poule, meedere 'voorspelronden' | reynard | PROJECT: WK Voetbal 2010 | 0 | 17 mei 2010 12:23 |
| Basic wk poule | Baldiron | PROJECT: WK Voetbal 2010 | 12 | 4 mei 2010 14:36 |
| 2e in de poule | fransw4 | Afgehandelde vragen | 11 | 22 december 2008 10:55 |