![]() |
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb een WK 2010 sheet in elkaar geknutseld. Mocht iemand 'm willen gebruiken, hier is ie te downloaden:
Opmerkingen, reacties, kritiek, etc zijn welkom
Laatst gewijzigd door Mr. Magoo; 10 december 2009 om 17:23 Reden: Link weggehaald en bestanden geplaatst |
| Sponsored Links |
|
|
|||
|
|||
|
Hoi CDL,
ben zelf bezig met het opzetten van een WK Poule. Zit wat werk in ![]() op de website kan ik jouw wk poule niet downloaden.. krijg een foutmelding. |
|
|
||||
|
||||
|
Nette pool, lekker 'basic' (goed bedoeld!) maar mis het "loten" bij gelijk eindigen in een poule en de standberekening zit m.i. nog niet helemaal lekker.
|
|||
|
|||
|
Citaat:
En wat gaat er verder mis met de standberekening? Verder zoek ik nog iets waarmee vlaggetjes worden getoond op basis van een waarde in de cell ernaast. Wie kan me op weg helpen... |
|
|
||||
|
||||
|
Als teams gelijk eindigen en na Onderling! gelijk aantal punten, doelsaldo en doelpunten voor nogsteeds gelijk staan wordt er geloot
In ieder geval als er 2 landen gelijk eindigen op de 2e plaats dan telt dus enkel hun onderling resultaat en niet de resultaten uit de andere wedstrijden Zie draadje van Antonh in ditzelfde subforum
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Suc6 druk op F1 en lees ! En zie wat de moeder van de meeste oplossingen is. en Worksheet.nl is de dochter Moderator www.worksheet.nl / mr.magoo@worksheet.nl Lees informatieve columns over buitenlandse reizen en wandelingen in Nederland Verrassende columns over het leven van alledag op een camping. Optimistische columns over pubers, ouders en ouderen. op www.jolandacatharina.nl |
|
|
|||
|
|||
|
Ik wil deze sheet gebruiken om alles in te vullen tijdens het wk.
Maar ik kan niets invullen omdat alles beveiligd is. Kan deze sheet niet gebruikt worden? |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Download en instal Winrar. download alle bestanden zet ze in één map selecteer één bestand druk op de rechtermuisknop en kies uitpakken
Suc6 druk op F1 en lees ! En zie wat de moeder van de meeste oplossingen is. en Worksheet.nl is de dochter Moderator www.worksheet.nl / mr.magoo@worksheet.nl Lees informatieve columns over buitenlandse reizen en wandelingen in Nederland Verrassende columns over het leven van alledag op een camping. Optimistische columns over pubers, ouders en ouderen. op www.jolandacatharina.nl |
|
|
|||
|
|||
|
Ik begrijp hoe dat allemaal werkt.
Echter is je antwoord niet correct. Het werkblad is weldegelijk beveiligd. Ik had nl alles al uitgepakt en excel-sheet geopend. Ik kan bv geen scores invullen. Dan geeft hij weldegelijk aan dat alle cellen beveiligd zijn. Ik kan dat wel opheffen maar daar moet een wachtwoord voor ingevuld worden. |
|
|
|||
|
|||
|
Hallo ik zag dat er een foutje zat (kan gebeuren) in de WK 2010 sheet.
Ik weet de voetbalspeeldagen nog niet precies maar weet wel dat 11 Juni op een vrijdag is (hij staat nu op donderdag) groeten en bedankt voor het vele werk met een mooi resultaat. m.v.gr. G.Hoek |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| aantal invullen in sheet om beschrijving te krijgen in andere sheet | zwoateloare | Afgehandelde vragen | 0 | 13 februari 2012 21:30 |
| VBA code excel2000/excel 2010 format niet herkend in excel 2010 | robert66 | Afgehandelde vragen | 4 | 9 november 2011 20:38 |
| Opzetten Excel sheet WK Voetbal 2010 | Worksheet | PROJECT: WK Voetbal 2010 | 3 | 18 december 2009 11:05 |
| data van twee sheet naar een andere sheet | remco0511 | Afgehandelde vragen | 7 | 7 juli 2009 15:47 |
| gegevens van ene sheet naar andere sheet | ijsselg | Afgehandelde vragen | 5 | 3 maart 2009 20:07 |