![]() |
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
|
|||
|
|||
|
Hallo CDL,
Bedankt voor je reactie. Je geeft nu een melding met een uitroepteken. Dat is mooi. Valt nog niet echt op, maar goed. Maar eigenlijk zijn er volgens de regels van de FIFA geen landen die gelijk zijn geeindigd. Je zegt terecht dat het onderlinge resultaat in het voordeel van Uruquay is en dus de volgorde andersom moet, dan lijkt mij dat het verbeterpunt om dat goed te presenteren. Indien er geen winnaar bepaald kan worden en er dus volgens de regels geloot zou worden, dat er dan een melding komt. Groet Dirk |
| Sponsored Links |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
! C:\Users\B. Middag\Documents\Downloads\WK_2010 Pdf.part2.rar: Geen bestanden uit te pakken War gaat er bij mis of wat moet ik doen om het bestand wel uit te kunnen pakken |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
|
|
|
|||
|
|||
|
beste Chris,
supermooi wk-sheet, complimenten! maar.... (ik zal iets verkeerd doen).... de sheet haalt geen standen/uitslagen op vanaf internet? Ik heb die subversion client geinstalleerd, moet ik daar verder nog iets mee? Ik zou het graag werkend krijgen...
|
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| aantal invullen in sheet om beschrijving te krijgen in andere sheet | zwoateloare | Afgehandelde vragen | 0 | 13 februari 2012 21:30 |
| VBA code excel2000/excel 2010 format niet herkend in excel 2010 | robert66 | Afgehandelde vragen | 4 | 9 november 2011 20:38 |
| Opzetten Excel sheet WK Voetbal 2010 | Worksheet | PROJECT: WK Voetbal 2010 | 3 | 18 december 2009 11:05 |
| data van twee sheet naar een andere sheet | remco0511 | Afgehandelde vragen | 7 | 7 juli 2009 15:47 |
| gegevens van ene sheet naar andere sheet | ijsselg | Afgehandelde vragen | 5 | 3 maart 2009 20:07 |