![]() |
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
|
||||
|
||||
|
Hierbij het bestand, gemaakt door Pjotrik. Betreft een flinke aanpassing van het Gezienus bestand uit 2008. De volgende tekst heeft Pjotrik bijgevoegd;
-------------------------------------------- De poule is per werkblad helemaal verbouwd en aangepast naar het WK met de 8 groepen. Er staan nog uitslagen in van het EK, dit voor controle van de formules. Wat begonnen is met een idee van die poule pas ik wel even aan, is het nu een regelrechte uitdaging om het foutloos correct te maken. De werkbladen zijn aangepast om de manier waarop ik denk dat het klopt. Steeksproefgewijs is dit gecontroleerd, dit houdt in dat er vast en zeker nog een fout hier en daar zit. Ik denk bijvoorbeeld aan wedstrijden die in volgorde zijn aangepast in het voetbalschema. De regels omtrent gelijke punten en dergelijke heb ik niet aangezeten aangezien ik geen idee heb a. wat er veranderd is sinds het EK, en b. hoe dit in een formule te krijgen. Waar ik gebleven ben is bij het Klassement deelnemers. Zover kan je komen met makkelijk knippen, plakken en vervangen. Omdat de velden met $ vastgezet zijn kan ik niet knippen plakken en vervangen, hierdoor is dit opeens een klus om de extra wedstrijden toe te voegen. Met een optelling kom je dan al heel snel op 400 + 800 + ?? formules handmatig aanpassen. Er is vast een makkelijke oplossing die mijn leken kennis nog niet beheerst. Op een gegeven moment heb je ook meer ogen nodig omdat je het werkblad door de formules niet meer ziet. ----------------------------------- Met vriendelijke groeten, Worksheet.nl Laatst gewijzigd door Worksheet; 7 december 2009 om 19:01 Reden: .xls ontbreekt in bronbestand |
| Sponsored Links |
|
|
||||
|
||||
|
Ik heb wat problemen om het bestand uit te pakken, dwz: ik zie een hoop xml staan maar geen .xls of .xlsx bestand....
|
||||
|
||||
|
Het bronbestand kan ik ook niet volgen. In afwachting van een reactie van Pjotrik is het bestand tijdelijk verwijderd
|
|
|
|||
|
|||
|
Sorry mijn webserver wist nog niet wat hij moest aanvangen met een xlsm bestand. (Apache, mime types e.d.) Ik hoop dat hij nu dit kunstje wel kan.
Hierbij zet ik even een link neer naar het bestand, die nu wel goed gedownload kan worden. Je hebt Office 2007 nodig. Het bestand blijft dan kleiner. Tenzij op worksheet.nl de voorkeur uitgaat naar een xls bestand dan post ik die. Deze wordt wel 3,5mb groot. Laatst gewijzigd door Mr. Magoo; 8 december 2009 om 18:09 Reden: Externe link weggehaald en bestanden hier geplaatst |
|
|
|||
|
|||
|
Hallo Pjotrik,
Ik ben wel benieuwd naar een .xls bestand. 3,5 Mb groot? Groet Dirk |
|
|
|||
|
|||
|
Laatst gewijzigd door Mr. Magoo; 8 december 2009 om 18:05 Reden: Externe link weggehaald en bestanden hier geplaatst |
|
|
|||
|
|||
|
Hallo Pjotrik,
Ik kan met de bestanden niets aanvangen. Groet Dirk |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Formaat? Ja -> download WinRar en installeer WinRar. Selecteer één de WinRar file/bestand en klik op de rechter muistoets. Kies -> hier uitpakken
Suc6 druk op F1 en lees ! En zie wat de moeder van de meeste oplossingen is. en Worksheet.nl is de dochter Moderator www.worksheet.nl / mr.magoo@worksheet.nl Lees informatieve columns over buitenlandse reizen en wandelingen in Nederland Verrassende columns over het leven van alledag op een camping. Optimistische columns over pubers, ouders en ouderen. op www.jolandacatharina.nl |
|
|
|||
|
|||
|
Hallo Mr. Magoo
Ik krijg de volgende foutmelding op een scherm: ! F:\Documents and Settings\Timmer\Mijn documenten\Mijn ontvangen bestanden\WK2010_Pool.part02[1].rar: Vereist volume ontbreekt ! F:\Documents and Settings\Timmer\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\0PAY8YUE\WK2010_Pool.part01[1].rar: CRC niet correct. Het bestand WK2010_Pool.xls is beschadigd Groet Dirk P.s. Winzip? Laatst gewijzigd door dirktimm; 9 december 2009 om 13:52 |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Nog alle bestanden gecontroleerd, zijn allemaal goed. Om de bestanden uit te pakken moet je WinRar gebruiken of 7-Zip. Je moet alle bestanden downloaden zet ze voor het gemak in één map. Selecteer 1 bestand -> rechtermuistoets en kies hier uitpakken. Let wel op als je het eerste bestand wilt bekijken moet je 6 bestanden downloaden. Als je het tweede bestand wilt downloaden moet je 3 bestanden downloaden. LET OP! LET OP! LET OP! LET OP! LET OP! LET OP! LET OP! LET OP! Zet de 6 eerste bestanden en de 3 bestanden van de tweede file niet in dezelfde map. Omdat ze dezelfde naam hebben worden ze overschreven. Dan komen 2 verschillende bestanden door elkaar en kun je ze ook niet meer uitpakken.
Suc6 druk op F1 en lees ! En zie wat de moeder van de meeste oplossingen is. en Worksheet.nl is de dochter Moderator www.worksheet.nl / mr.magoo@worksheet.nl Lees informatieve columns over buitenlandse reizen en wandelingen in Nederland Verrassende columns over het leven van alledag op een camping. Optimistische columns over pubers, ouders en ouderen. op www.jolandacatharina.nl |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| EK2008-Pool van Gezienus; nieuwe versie! | Worksheet | PROJECT: EK Voetbal 2008 | 165 | 19 juli 2008 00:33 |
| EK 2008 | kwillemsen25 | PROJECT: EK Voetbal 2008 | 3 | 29 mei 2008 16:08 |
| EK2008, Gezienus variant o.a. zonder jokers | Worksheet | PROJECT: EK Voetbal 2008 | 6 | 27 mei 2008 20:31 |
| EK 2008 | Paultjuh | Afgehandelde vragen | 1 | 24 maart 2008 19:52 |
| kilometerregistratie 2008 | Ericksonn | Afgehandelde vragen | 2 | 8 januari 2008 22:57 |