![]() |
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
|
|||
|
|||
|
Heeft iemand al een idee voor het laatste tabblad waar ik vast loop?
Dit is het laatste tabblad voor de poule. Na controleren is deze zo goed als klaar. (Of heeft iedereen moeite de poule te downloaden?) |
| Sponsored Links |
|
|
|||
|
|||
|
Hallo Mr Magoo,
Het is gelukt. Eerst downloaden en dan uitpakken. Waarom kan het niet in een keer? Hallo Pjotrik, Veel succes, ik neem aan dat je alle opmerkingen uit 2008 op dit bestand gezien hebt. Ik heb er nog niet uitgebreid naar gekeken, maar de opmerking die ik in 2008 heb gemaakt geldt nog steeds. Niet altijd gaan de juiste landen door naar de volgende ronde. Ik zal je nog een voorbeeld geven. Tot later. groet Dirk |
|
|
|||
|
|||
|
Nou daar vraag je wat.
De formules voor de regels zijn pittig. Daarnaast kan ik ze niet interpreteren aangezien ik geen flauw idee heb wat de regels zijn. Los van het feit dat ik de verschillen niet weet tussen EK en WK. Kortom ik weet niet hoe dit te doen, misschien kan iemand anders hulp bieden?
|
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Dat heeft te maken met de grote van het bestand. Standaard kun je alleen bestanden plaatsen van 195,3 KB. Als moderator kan ik grotere bestanden plaatsen alleen, als ik een antwoord bewerk van een forumlid blijft de restrictie gelden van het forumlid. Hierdoor kan ik dan ook niet bestanden bij die vraag zetten die groter zijn dan 195.3 KB. Omdat het bestand groter dan de 195,3 KB was ben ik creatief bezig geweest om het toch te kunnen plaatsen
Suc6 druk op F1 en lees ! En zie wat de moeder van de meeste oplossingen is. en Worksheet.nl is de dochter Moderator www.worksheet.nl / mr.magoo@worksheet.nl Lees informatieve columns over buitenlandse reizen en wandelingen in Nederland Verrassende columns over het leven van alledag op een camping. Optimistische columns over pubers, ouders en ouderen. op www.jolandacatharina.nl |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Aangezien ik maar 1 van de 2 eigenschappen heb kan ik bij deze topic aleen maar als moderator optreden
Suc6 druk op F1 en lees ! En zie wat de moeder van de meeste oplossingen is. en Worksheet.nl is de dochter Moderator www.worksheet.nl / mr.magoo@worksheet.nl Lees informatieve columns over buitenlandse reizen en wandelingen in Nederland Verrassende columns over het leven van alledag op een camping. Optimistische columns over pubers, ouders en ouderen. op www.jolandacatharina.nl |
|
|
|||
|
|||
|
Hallo Pjotrik,
Code:
De formules voor de regels zijn pittig Code:
Daarnaast kan ik ze niet interpreteren aangezien ik geen flauw idee heb wat de regels zijn. Code:
Los van het feit dat ik de verschillen niet weet tussen EK en WK Code:
Kortom ik weet niet hoe dit te doen, misschien kan iemand anders hulp bieden? Code:
Ik zal je nog een voorbeeld geven. Tot later Groet Dirk Laatst gewijzigd door dirktimm; 10 december 2009 om 17:36 |
|
|
|||
|
|||
|
Weet niemand hoe ik het laatste tabblad 'Klassement Deelnemers' makkelijk kan vullen met de extra data?
|
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| EK2008-Pool van Gezienus; nieuwe versie! | Worksheet | PROJECT: EK Voetbal 2008 | 165 | 19 juli 2008 00:33 |
| EK 2008 | kwillemsen25 | PROJECT: EK Voetbal 2008 | 3 | 29 mei 2008 16:08 |
| EK2008, Gezienus variant o.a. zonder jokers | Worksheet | PROJECT: EK Voetbal 2008 | 6 | 27 mei 2008 20:31 |
| EK 2008 | Paultjuh | Afgehandelde vragen | 1 | 24 maart 2008 19:52 |
| kilometerregistratie 2008 | Ericksonn | Afgehandelde vragen | 2 | 8 januari 2008 22:57 |