![]() |
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb voor familie en vrienden / kennissen een wk poule gemaakt waar een onbeperkt aantal spelers aan mee kunnen doen. iedereen krijgt van mij een deelnemers bestand toegemaild die ze ingevuld weer terugsturen en die zet ik dan in het hoofdbestand. Voor het wk begint kan iedereen het bestand dowloaden en de uitslagen van de gespeelde wedstrijden in vullen op het tabblad beheerder. Daarna kun je de stand bekijken en zien wie wat ingevuld heeft enz. Laat maar eens horen wat jullie hiervan vinden.
(Ook het reglement en de puntentelling zal ik hierals bijlage bijsluiten) Meijerh |
| Sponsored Links |
|
|
|||
|
|||
|
Hoi ,
Ik zie in het laatste post, voor mij dus. Een mooi excel bestand staan. Zoiets wil ik precies hebben voor mij bedrijf. Maar nu moet ik dus wel 100% zeker weten dat alles klopt. Kan iemand mij garanderen dat het 100% klopt? Nu hoe fik dus alleen iedereen zo'n blad in te laten vullen. En zelf als beheerder de echte uitslagen in te vullen en dan word alles automatisch berekent? Ik hoop dat het 100% is dan g aik deze zeker gebruiken !! PS het is alleen LEZEN hoe kan ik zorgen dar die 3 bladen leeg worden enz. enz. En hij geeft een compileer fou tin verborgen blad 2? M.v.g Everz |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Opzetten Excel sheet EK Voetbal 2012 | Worksheet | PROJECT: EK Voetbal 2012 | 6 | 7 mei 2012 22:09 |
| voetbal toernooi voor 16 ploegen | jaapi | PROJECT: Voetbal | 18 | 23 mei 2011 10:22 |
| Opzetten Excel sheet WK Voetbal 2010 | Worksheet | PROJECT: WK Voetbal 2010 | 3 | 18 december 2009 11:05 |
| Hulpvraag bij opzetten macro voor automatische vertaling van spreadsheet | Renevandervelde | Afgehandelde vragen | 30 | 11 januari 2009 17:13 |
| Opzetten Excel sheet EK Voetbal 2008 | Worksheet | PROJECT: EK Voetbal 2008 | 201 | 20 juni 2008 21:39 |