![]() |
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb via deze site het bestandje gedownload voor een wk poule op te zetten.
Voor iedereen die dit bestand ook gebruikt het volgende: De formules bij "round of 16" zijn niet juist!! De winners en runner up zijn aan de verkeerde cellen gekoppeld en je zal dit zelf moeten herstellen. ronny |
| Sponsored Links |
|
|
|||
|
|||
|
Waar dan???
|
|
|
|||
|
|||
|
vul alleen de wedstrijden in van poule A.
Gemakshalve heb ik germany 1 en Poland 2 laten eindigen. Bij de round of 16 zou dan in regel 65 winner A moeten zijn vervangen door Germany, echter ipv winner A is winner C vervangen door germany. Runner up van A staat in dit geval wel goed, maar het zijn er slechts 4 die wel goed staan. |
|
|
||||
|
||||
|
Dit klopt inderdaad. Foutje van de maker. Er is inmiddels een nieuwe versie uit. Het probleem dat hierboven beschreven wordt, zou daar opgelost dienen te zijn. De nieuwe versie (0.3) is op de hoofdsite te vinden onder downloads. Excuses voor het ongemak.
|
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Gegevens uit een ander bestand downloaden en optellen | RickH | Afgehandelde vragen | 6 | 2 september 2011 11:05 |
| is het downloaden van afbeeldingen mogelijk? | AndreWilgeenSpam | Afgehandelde vragen | 4 | 23 februari 2011 13:46 |
| downloaden | jetje1965 | Afgehandelde vragen | 1 | 10 juli 2007 23:26 |
| Bestanden downloaden van download center | Tischtennisbal | Afgehandelde vragen | 2 | 20 april 2007 10:58 |
| Downloaden van mijn postbank.nl | PET | Afgehandelde vragen | 5 | 20 januari 2007 15:54 |