![]() |
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
|
||||
|
||||
|
Dit bestand ziet er erg mooi uit en heeft veel mogelijkheden:
- Invoeren en verwerken van WK-voorspellingen. - Voorspellingshulp voor de deelnemer door het aangeven van teamsterkte per land. - Mogelijkheid tot het aanpassen van de spelregels (bijvoorbeeld verdiend aantal punten bij een voorspelling van de juiste uitslag). - Tevens is er een handleiding toegevoegd. Mochten jullie nog tips / problemen / opmerkingen over dit bestand hebben, dan kunnen die op dit forum geplaatst worden. Het bestand is te vinden op: http://www.worksheet.nl/bestanden/WK_POULE.rar |
| Sponsored Links |
|
|
|||
|
|||
|
Als ik op de link klik, wordt mij direct gevraagd of ik het bestand wil openen of opslaan. Bij beide mogelijkheden krijg ik het bestand niet geopend. De extensie is ook .rar; dit vind ik nou erg ra(a)r. Ik had een Excel-bestand verwacht.
Doe ik iets niet goed???? |
|
|
||||
|
||||
|
Je doet het prima, maar het is dan ook echt een RAR-bestand. Dit is te openen met WINRAR (te vinden bijvoorbeeld op www.download.com). Ik zal kijken of ik het misschien ook nog uitgepakt kan plaatsen, maar moet ook uitkijken met de bandbreedte (bestand is redelijk groot).
Groeten |
|
|
|||
|
|||
|
Ik kan eventueel de sheet ook op mail zetten, neem maar contact op en dan mail ik het jullie wel, als het tenminste echt niet lukt met winrar.:-)
|
|||
|
|||
|
Is niet nodig; het is nu gelukt. Ziet er inderdaad heel goed uit. Zou nog mooier zijn als je dit zou kunnen gebruiken voor een groep (bijv. binnen de sportvereniging of het werk).
Zag wel een formule-foutje in de voorspellingentabel bij Angola. |
|
|
|||
|
|||
|
Hallo Harry,
Ik ben erg benieuwd waar je dat foutje dan gevonden hebt? Hij geeft alleen een incosistentie aan bij de teamnaam maar dat wijst niet op een foute formule. Misschien kun je iets duidelijker zijn zodat ik het misschien aan kan passen. ??? Je kunt deze poule uiteraard gebruiken voor je werk etc. Er komt nog een bestand beschikbaar om de punten en uitslagen etc. te koppelen. Maar als het zover is hoor je dat wel. Groeten Michel
|
|||
|
|||
|
Hoi, ik vind het er nogal ingewikkeld uit zien.
ik zou graag willen: Dat ongeveer 20 mensen een formulier invullen in excel, Dat er 1 beheerder blad is. en dat de echte uitslagen in het beheerder blad ingevuld moeten worden. En dat ie dan meteen punten aan alle 20 gebruikers koppel, waardoor je op een blad stand kan zien wie er gewonnen heeft. Wat zou ik hier het best vor kunnen gebruiken Gr. Remco |
|
|
|||
|
|||
|
INGEWIKKELD? ;D
Het valt allemaal wel mee hoor, het enige wat de gebruiker moet doen is het invullen van alle voorspellingen en vervolgens de knop aanklikken met stand berekenen. Als je een beetje handig bent met excel kun je de sheets koppelen, maar ik ben zelf ook nog bezig met een bestand voor de beheerder waardoor dit met gemak gerealiseerd kan worden, deze sheet zal binnenkort beschikbaar worden op deze site, indien de beheerder van deze site hiermee instemt natuurlijk. Groeten Michel
|
||||
|
||||
|
Geen probleem
Suc6 druk op F1 en lees ! En zie wat de moeder van de meeste oplossingen is. en Worksheet.nl is de dochter Moderator www.worksheet.nl / mr.magoo@worksheet.nl Lees informatieve columns over buitenlandse reizen en wandelingen in Nederland Verrassende columns over het leven van alledag op een camping. Optimistische columns over pubers, ouders en ouderen. op www.jolandacatharina.nl |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Tabbladen ophalen uit een Excel bestand en samenvoegen in een nieuw bestand (64 Bits) | MaartenvandenBerg | Afgehandelde vragen | 8 | 1 juni 2011 15:15 |
| Kan tekst in een bestand aan ander bestand gekoppeld worden | dennis123 | Afgehandelde vragen | 0 | 12 mei 2011 18:07 |
| Vanuit totaal bestand automatisch deelkopie maken naar nieuw bestand | rista62 | Afgehandelde vragen | 28 | 30 maart 2010 16:55 |
| Gegevens uit een bestand in een ander bestand laden. | Erik Smit | Afgehandelde vragen | 1 | 8 januari 2008 20:32 |
| Van een excel bestand naar een .csv bestand! | DynaCore | Afgehandelde vragen | 5 | 6 september 2006 22:44 |