![]() |
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
als je in VBA blad 7 de volgende regel weg haalt gaat het goed: .Range("B4:F" & Rows.Count).ClearContents 'hulpgebied wissen Laatst gewijzigd door smafferik; 27 januari 2012 om 07:46 |
| Sponsored Links |
|
|
|||
|
|||
|
Beste Smafferik
Onwijs leuke poule die je gemaakt hebt. Ik ben er mee aan te "spelen" geweest en kwam erachter dat ik een foutmelding krijg als ik de ranking naar de deelnemers wil versturen. Compileerfout Een variabele is niet gedefinieerd Hij geeft dan aan dat in deze regel (deelnemer is "gehighlight") er iets fout staat: .HTMLBody = "Beste" & " " & deelnemer & "," & vbNewLine & vbNewLine & _ Ik heb geen idee wat ik hiermee moet aanvangen. groet Hakkie
|
|||
|
|||
|
Citaat:
twee regels mogen verwijderd worden uit VBA. deelnemer .. maildln.. dan zou die moeten werken. |
|
|
|||
|
|||
|
Beste Smafferik
dank voor je snelle antwoord en jawel het werkt ..... althans alleen bij het versturen van de hele ekpoule. Hij maakt er wel een zip bestand van. Als je echter kiest voor alleen de ranking te versturen blijft dezelfde foutmelding verschijnen. Is er nog een plek waar ik regels moet weghalen. gr. Hakkie
|
|||
|
|||
|
Beste Smaferik
Dank je wel voor de toezending van de nieuwe code Ik heb ze gekopieerd en geplakt en ik kan nu inderdaad verzenden. Echter als ik kies voor verstuur enkel de ranking verzenden krijg ik wel een mail maar zit de ranking er niet bij. Als ik kies voor verstuur de gehele EK pool gaat het helemaal goed. gr. Hakkie
|
|||
|
|||
|
Citaat:
ben in de tussentijd nog bezig met een andere variant namelijk.. |
|
|
|||
|
|||
|
Goedemiddag,
is er iemand die een zelfde bestand heeft als het wk 2010 maar dan in de "EK 2012 versie"? Dus zonder de de "toeters en bellen" (overigens fantastisch ontworpen en bedachte extra features die voornamelijk Smafferik heeft ontworpen). Dus met andere woorden;zelfde bestand maar dan in de ek versie (dus met minder en andere landen). Invulformulier + formulier voor de organisatie om de stand bij te houden? |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
|
|
|
|||
|
|||
|
Ja inderdaad maar mijn vraag is eigenlijk of er ook een basisbestand is zonder de extra toevoegingen ten opzichte van de wk versie. Dus zonder optie penalty bij voorronde (dus dat dit handmatig ingevuld dient te worden bij een gelijke eindstand net zo als bij de wk versie), gele/rode kaarten, doelpunten etc.
Excuus voor de verwarring! |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
op dit moment ben ik nog bezig met wat andere wensen van mijn collega's aan het verwerken voor onze werk pool, maar als iemand anders je wilt helpen dan hoor je het vanzelf. of probeer zelf eens iets op te zetten met eventueel hulp van hier... leer je een hoop van. succes in elk geval. |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
LinkBacks (?)
Linkback naar dit onderwerp: http://www.worksheet.nl/forumexcel/project-ek-voetbal-2012/71840-smafferiks-ek-2012-poule.html
|
||||
| Geplaatst door | Voor | Type | Datum | |
| EK 2012 - Smafferik's <b>EK 2012</b> Poule - Pagina 21 - Worksheet.nl | Dit onderwerp | Refback | 16 mei 2012 13:01 | |
| EK 2012 Voetbalpoule - Pagina 2 - Utregforum | Dit onderwerp | Refback | 11 mei 2012 10:13 | |
| EK 2012 - Smafferik's <b>EK 2012</b> Poule - Pagina 9 - Worksheet.nl | Dit onderwerp | Refback | 4 mei 2012 08:26 | |
| EK Poule 2012 | Dit onderwerp | Refback | 18 april 2012 11:12 | |
| SpotWeb - spot: Excel EK 2012 voetbalpool | Dit onderwerp | Refback | 22 maart 2012 16:49 | |
| EK 2012 - Smafferik's <b>EK 2012</b> Poule - Pagina 19 - Worksheet.nl | Dit onderwerp | Refback | 28 februari 2012 19:38 | |
| EK 2012 - Smafferik's <b>EK 2012</b> Poule - Pagina 8 - Worksheet.nl | Dit onderwerp | Refback | 18 januari 2012 16:03 | |
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Alphamax EK 2012 Pool | alphamax | PROJECT: EK Voetbal 2012 | 172 | Gisteren 21:40 |
| Verlofoverzicht 2012 | Zwanee | Downloads | 1 | 12 april 2012 18:26 |
| Organisatoren, wat zijn jullie wensen voor de EK 2012 poule? | alphamax | PROJECT: EK Voetbal 2012 | 52 | 28 maart 2012 21:35 |
| champions league 2011-2012 | joshuwa | PROJECT: Voetbal | 1 | 19 oktober 2011 21:13 |
| Jupiler Pro League 2011-2012 | joshuwa | Downloads | 5 | 15 september 2011 20:21 |