![]() |
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
|
||||
|
||||
|
sorry, maar ik heb je een beetje op een verkeerd been gezet. Dus ziehier een kleine aanpassing op de formule, de vorige gaf het doelpuntenverschil, nu heeft hij het gevraagde
Code:
=MAX(-1;MIN(LINKS(I3;VIND.SPEC("-";I3)-1)-RECHTS(I3;LENGTE(I3)-VIND.SPEC("-";I3));1))
|
|||
|
|||
|
Citaat:
of alles klopte, maar het was me niet eens opgevallen , maar nog maals dank dat je mij er mee geholpen hebt en dat je alsnog de goede formule gepost hebt.Wat mij betreft kan deze post wel dicht. Milkman |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| echte datum in userform | PJS | Afgehandelde vragen | 4 | 8 september 2009 21:58 |
| 2e in de poule | fransw4 | Afgehandelde vragen | 11 | 22 december 2008 10:55 |
| Hoe kan ik de echte datum invullen? | Jesper2 | Afgehandelde vragen | 0 | 7 augustus 2008 14:47 |
| Poule door VMP | Worksheet | PROJECT: EK Voetbal 2008 | 7 | 16 juni 2008 09:44 |
| Uitdaging voor de echte Excel kenner | digna | Afgehandelde vragen | 8 | 6 maart 2007 20:52 |