![]() |
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
|
|||
|
|||
|
Dames en heren ik heb een vraag waar ik al langer mee zit:
Ik organiseer een voetbalpool voor de eredivisie, maar het bijhouden duurt heel erg lang! In de bijlage heb ik het bestand gestopt wat ik nu gebruik, zijn er mensen met tips?? De puntentelling heb ik erbij gestopt, ik voeg nu elke wedstrijd bij al die spelers punten toe. Mijn doel is om bij elke deelnemer apart te zien wat de scores (totaal en week) zijn. Daarnaast kan er denk ik ook een ranglijst gemaakt worden, automatisch, ik weet alleen niet hoe. Alvast bedankt!! Okobuki PS Het zijn nog gegeven van 2007/08, maar dat maakt voor de opzet niet zoveel uit. PS2 Helaas was het bestand te groot en heb ik 17 vd 18 teams verwijderd, in het overgebleven team heb ik wat gesneden. |
| Sponsored Links |
|
|
|||
|
|||
|
Ik zou als ik jou was gaan werken met VBA aangezien het een groot bestand is en het heel moeilijk en onoverzichtelijk wordt als je alles met excel formules gaat berekenen. Je kunt het met VBA zo maken dat je alleen de gegevens van alle deelnemers en spelers invoert en dan op een knop drukt zodat de punten dan vanzelf worden uitgerekend.
Google eens op "VBA" of op "Visual Basic for Applications" en leer jezelf meer over dit onderwerp. Het zal redelijk wat werk zijn dus het zou handig zijn als je eerst eens zelf een opzetje maakt. Kom je problemen tegen, dan stel je op dit forum je vraag ![]() Suc6 |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| pool of poule? pool dus | alphamax | PROJECT: EK Voetbal 2012 | 0 | 7 januari 2012 20:13 |
| TOTO Eredivisie | Mappendief | Afgehandelde vragen | 5 | 13 december 2010 15:56 |
| Alweer een vraag over de eredivisie | Dani538 | Afgehandelde vragen | 3 | 9 maart 2007 22:17 |
| Eredivisie HELP!!! | rudy1981 | Afgehandelde vragen | 4 | 5 maart 2007 13:24 |
| Verticaal zoeken Eredivisie | rudy1981 | Afgehandelde vragen | 8 | 27 februari 2007 18:44 |