![]() |
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
|
|||
|
|||
|
Is er iemand die mij kan helpen????
in mijn kwart finales heb ik wel een probleem bij gelijke eindstand want dan moeten er strafschoppen gegeven worden tot er een winnar is. en vind niet juiste formule om mijn plaatsings wedstrijden in te vullen. |
| Sponsored Links |
|
|
|||
|
|||
|
Voor de penaltys kun je gewoon nog een "ALS-statement" toevoegen. Zo wordt E20 bijvoorbeeld:
Code:
=ALS(Q12="";"";ALS(Q12=S12;IF(T12>V12;E12;K12);ALS(Q12<S12;E12;K12))) |
|
|
|||
|
|||
|
Bedankt voor de tip!!!!!!!
sorry dat ik zo laat ben om te antwoorden maar had problemen met mijn pc. werkt perfect greetz |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| voetbal toernooi voor 16 ploegen | jaapi | PROJECT: Voetbal | 18 | 23 mei 2011 10:22 |
| voetbal toto formules | petervdveen | Afgehandelde vragen | 2 | 15 augustus 2010 06:03 |
| Spelschema WK voetbal 2010: (bijna) alleen met formules en functies | Frits Femda | PROJECT: WK Voetbal 2010 | 6 | 27 januari 2010 20:43 |
| Problemen bij opzet Tafelvoetbal Toernooi | VinoDivino | Afgehandelde vragen | 4 | 15 mei 2008 21:40 |
| Formule voor poker toernooi | Lxx_33 | Afgehandelde vragen | 8 | 7 januari 2008 14:12 |