![]() |
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
|
|||
|
|||
|
Goedemiddag!!
Ik heb weinig ervaring met excel, en moet nu bij ons op de zaak en EK voetbalpoule bij houden. Nou gaat het niet om de landen en de uitslagen, maar om een ranglijst.... Er spelen zo'n 30 man mee, en hoe kan ik het beste alles bij houden, en op een makkelijke manier na iedere wedstrijd een nieuwe ranglijst ophangen???? Alvast hartelijk bedankt!!! Groetjes kim |
| Sponsored Links |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
Wigi |
|
|
|||
|
|||
|
dat bedoelt hij neit hijheeft het over de organisatie niet over exel maar ik denk dat je het beste dat kan doen wij doen het met meerdere berdijven en mailen het na elke wedstrijd
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
http://members.upc.nl/w.greefkes/ek Laatst gewijzigd door drew; 29 mei 2008 om 19:36 |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Tour De France 2008 | R.kwakman | Suggesties / Ideeën / Nieuwe Ontwikkelingen | 3 | 19 juli 2008 00:30 |
| Webtemplate EK Pool 2008 | Worksheet | PROJECT: EK Voetbal 2008 | 8 | 26 mei 2008 15:54 |
| EK 2008 | Paultjuh | Afgehandelde vragen | 1 | 24 maart 2008 19:52 |
| kilometerregistratie 2008 | Ericksonn | Afgehandelde vragen | 2 | 8 januari 2008 22:57 |