![]() |
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
|
||||
|
||||
|
Van Laurens ontvingen we het mooi uitgewerkte bijgevoegde bestand;
|
| Sponsored Links |
|
|
|||
|
|||
|
Geweldig!!
|
|
|
|||
|
|||
|
Inderdaad een heel erg mooi bestand, super! Alleen: ook hier rekent Excel niet automatisch de juiste landen door als je in de eerste poule de eerdergenoemde scores invult: 0 - 2, 1 - 2, 0 - 1, 0 - 2, 0 - 2, 0 - 1. De tekst die erbij staat over onderling duel en doelsaldo voldoet dan ook niet (hebben we die Fifa coëfficiënt weer). Zou dat nog te implementeren zijn? Mensen die de poule invullen weten anders ook niet wie er door zou moeten gaan...
|
|
|
|||
|
|||
|
EDIT : Is er een mogelijkheid om dit online te zetten ?
Laatst gewijzigd door PsychoMind; 28 mei 2008 om 17:40 |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Nee, dat is niet wat ik bedoel. Ik bedoel die VMP bestand. als je die online zet dan werkt die "hoofdmenu" niet meer. Maar ik ben nu zelf in Excel wat aan het proberen maar misschien is er iemand die voor mij een voorbeeld maakt hoe het eruit hoort tezien. ( die voorbeelde die nu online staan komen geen van alle overheen met de juiste regels ). |
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn meerdere topics over het EK voetbal hier op het forum en elders. Ik heb ze ook niet in detail gevolgd en weet eigenlijk niet wat de stand van zaken is.
|
|
|
|||
|
|||
|
De bedoeling is dat ik dit voor elkaar krijg:
een overzicht ( waarop staat welke wedstrijd ergespeeld wordt en de uitslag) deelnemers formulie ( waarop iedereen zijn voorspelling invult ) regels : een goede voorspelling = 3 punten geen goede uitslag maar wel winst/verlies/gelijk goed = 1 punt groeptopscorer goed = 1 punt per goed geraden topscorer. goede rust stand voorspelling = 1 punt. en dan wil ik als ik die op het overzicht invul dat die bij alle deelnemers ook wordt ingevult. maar ik zou niet weten waar ik moet beginnen. |
|
|
|||
|
|||
|
Werkelijk klasse gemaakt.
|
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wielrennen poule | bsalv | Downloads | 1 | 23 juni 2011 21:55 |
| Lastigere WK poule | beautykees | PROJECT: WK Voetbal 2010 | 1 | 19 mei 2010 14:15 |
| 2e in de poule | fransw4 | Afgehandelde vragen | 11 | 22 december 2008 10:55 |
| poule of kwis | john020 | Afgehandelde vragen | 5 | 23 juni 2008 09:23 |
| poule cirkel | Hadeka | Afgehandelde vragen | 12 | 26 april 2007 20:15 |