![]() |
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
(wist niet waar ik moest zoeken, nu wel dus... stonden trouwens nog meer velden verkeerd ingevoerd... maar die kloppen nu ook) |
| Sponsored Links |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Maar fijn dat het nu wel goed werkt.. |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
)
|
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb alle vragen echt doorgelezen, ik krijg echter de juiste ploegen nietin de halve finale na verlenigingen. Ik kan werkblad berekening wedstrijschema ook niet vinden in mijn bestand. Ik heb net een andere bestand gedownload, nu wil die werkblad kopieren naar mijn eigen bestand, lukt het niet omdat ik de beveiliging van mij werkmap er niet af krijg, het lukt mij wel om de beveiliging van een werkblad eraf te krijgen. Ik ben niet zo handig met excel. Wie heeft een tip voor mij.
|
|
|
|||
|
|||
|
Is het mogelijk om dit schema te gebruiken voor de voetbal wedstrijden in Peking?
Ik kom al in de knoei met de wedsrijdschemas (uit en thuis vanaf de 3e wedstrijd), maar vind niet echt waar de oorzaak is. Bovendien mist natuurlijk de bepaling van 3e en 4e plaats. Iemand tijd en zin? |
|
|
||||
|
||||
|
Heel erg bedankt voor alle bijdragen. Hopelijk kan het er toe bijdragen om over twee jaar een nog beter excel-bestand voor het WK neer te zetten. Dit forum zal nu gesloten worden.
|
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
LinkBacks (?)
Linkback naar dit onderwerp: http://www.worksheet.nl/forumexcel/project-ek-voetbal-2008/55797-ek2008-pool-van-gezienus%3B-nieuwe-versie.html
|
||||
| Geplaatst door | Voor | Type | Datum | |
| EK pool gelijkspel kwartfinale | Dit onderwerp | Refback | 19 juni 2011 05:58 | |
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| pool of poule? pool dus | alphamax | PROJECT: EK Voetbal 2012 | 0 | 7 januari 2012 20:13 |
| Bestand Pjotrik (update Gezienus uit 2008) | Worksheet | PROJECT: WK Voetbal 2010 | 16 | 16 december 2009 10:52 |
| nieuwe data, nieuwe rij op nieuw tabblad | Swaike | Afgehandelde vragen | 7 | 12 december 2008 12:22 |
| EK2008, Gezienus variant o.a. zonder jokers | Worksheet | PROJECT: EK Voetbal 2008 | 6 | 27 mei 2008 20:31 |
| Nieuwe bestanden met oude versie | Katashi | Afgehandelde vragen | 1 | 5 september 2007 11:13 |