![]() |
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
|
||||
|
||||
|
Van ChrisShare ontvingen we het volgende bestand, gemaakt door Jeroen Verduin. De bestanden dienen op een server gezet te worden om een EK pool te spelen. Het is verder geen excel bestand, maar laat een andere toepassing van een EK pool zien. Een werkende versie is te zien op:
http://www.worksheet.nl/forumexcel/ek Gebruikersnaam: admin Wachtwoord: ek2008 Laatst gewijzigd door Worksheet; 22 april 2008 om 19:14 |
| Sponsored Links |
|
|
|||
|
|||
|
Klein vraagje,
Ik heb al een website...maar nu zou ik dit daarop willen laten draaien erbij. kan dit? Dus door middel van een pagina te maken waar ze dan kunnen inloggen? Heb een server waar hij wel al geupload is. Maar me index gebruik natuurlijk al voor een andere site |
|
|
|||
|
|||
|
Ik krijg het zip bestand helaas niet geopend.
Kan ik dit bestand zo op mijn website plaatsen? Dient deze nog bepaalde faciliteiten te hebben zoals bijv php? |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Het bestand is gewoon goed te downloaden en te openen. Nadat ik het geopend had even bekeken en zoals ik het zo snel kon zien heb je PHP nodig. Verder zit er een instalatie.pdf bestand bij. Lees deze rustig door en moet het je kunnen lukken. Als het niet lukt kun je contact opnemen met de maker cq forum.
Suc6 druk op F1 en lees ! En zie wat de moeder van de meeste oplossingen is. en Worksheet.nl is de dochter Moderator www.worksheet.nl / mr.magoo@worksheet.nl Lees informatieve columns over buitenlandse reizen en wandelingen in Nederland Verrassende columns over het leven van alledag op een camping. Optimistische columns over pubers, ouders en ouderen. op www.jolandacatharina.nl |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
![]() Anders moet iemand het maar mailen, evt. uitgepakt. PPils: heb je op je site hosting voor php? |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Kreeg jij het ook niet open??
Suc6 druk op F1 en lees ! En zie wat de moeder van de meeste oplossingen is. en Worksheet.nl is de dochter Moderator www.worksheet.nl / mr.magoo@worksheet.nl Lees informatieve columns over buitenlandse reizen en wandelingen in Nederland Verrassende columns over het leven van alledag op een camping. Optimistische columns over pubers, ouders en ouderen. op www.jolandacatharina.nl |
|
|
|||
|
|||
|
Inmiddels heb ik het ook kunnen downloaden. De vorige keer was via mijn werk, mogelijk dat het downloaden om een of andere veiligheids reden werd geblocked.
mijn provider xs4all biedt helaas niet standaard PHP en mysql Nu moet ik alleen nog op zoek naar een goedkope hostingprovider die ook php en mysql aanbied als service? Hebben jullie tips? Laatst gewijzigd door PaultjePils; 17 mei 2008 om 13:18 |
|
|
|||
|
|||
|
Allereerst, bedankt voor deze webtemplate. Hij doet het prima.
Ik vroeg me af of iemand deze poule al heeft aangepast. Ik vind het aantal kaarten alleen interessant als 'bonusvraag' en niet zoals nu per wedstrijd. Een vraag naar de topscorer en naast de stand een toto zou ook een welkome toevoeging zijn. Nu heb ik geen kennis van php en hoop ik eigenlijk op de werkzaamheden van iemand anders te parasiteren. Heeft iemand al zoiets dergelijks gedaan? |
|
|
|||
|
|||
|
Er is inmiddels al versie 3.0 die meer functionaliteit biedt. Ik meen ook de bonusvragen.
|
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| EK Pool per fase | smafferik | PROJECT: EK Voetbal 2012 | 10 | 20 april 2012 19:19 |
| Blinde pool zonder vba | acadvice | PROJECT: EK Voetbal 2012 | 3 | 15 april 2012 19:17 |
| pool of poule? pool dus | alphamax | PROJECT: EK Voetbal 2012 | 0 | 7 januari 2012 20:13 |
| blinde pool | whiteman | PROJECT: WK Voetbal 2010 | 8 | 12 juli 2010 09:06 |
| Eredivisie pool | Stanleymen12 | PROJECT: EK Voetbal 2008 | 1 | 16 juni 2008 10:41 |