![]() |
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
|
||||
|
||||
|
Beste forumgebruiker,
In 2006 zijn er een aantal Excel bestanden voor het bijhouden van een pool voor het WK Voetbal 2006 op het forum geplaatst die zeer populair bleken te zijn voor onze bezoekers. Vanwege het succes willen we dit ook weer gaan doen voor het EK Voetbal 2008. Op het internet is al wat aanbod te vinden, het doel is om dat hier te bundelen en daar de beste uit te kiezen of zelf een bestand te ontwikkelen. Om alvast een indruk te geven zijn in dit bericht een bestand en een link te vinden; - Een mooi uitgewerkt voorbeeld voor het WK voetbal 2006 (hgrs.xls) - Het speelschema voor het EK voetbal 2008 (zonder toto, http://www.femda.com/tipofday/tipofd...D=tp1196771777 , ontwikkeld door Femda PC-applicaties en consultancy B.V.) Mocht je zelf al ergens mee bezig zijn of een nuttig bestand van iemand anders tegengekomen zijn, zou je dat dan willen plaatsen in dit forum? Mocht de bestandsgrootte problemen geven, dan graag mailen naar excelhelp@worksheet.nl Dan zullen wij het plaatsen. Groeten, Worksheet.nl Laatst gewijzigd door Worksheet; 21 april 2008 om 21:43 |
| Sponsored Links |
|
|
||||
|
||||
|
Wauw ziet er goed uit
![]() Nu nog naar eigen wensen invullen verbouwen........ Krijg alleen bij de ek2008poule krijg ik fout meldingen te zien
|
|||
|
|||
|
Ik ben deze van Denni Kozyr tegengekomen.
Taalinstellingen en Tijdzones zijn mogelijk. (zie de verborgen bladen "T" en "Settings".
|
|||
|
|||
|
Hierbij een voorbeeld voor een poolmanager uit 2006
misschien is er iets voor te maken voor EK2008 |
|
|
|||
|
|||
|
Hallo,
Ik heb met belangstelling het bestand Ek2008(1) bekeken. Ik moet helaas naar mijn mening constateren dat de UEFA regels met betrekking tot het bepalen van de winnaar(1e) en de 2e uit de groep, die doorgaan naar de kwartfinales, niet correct zijn toegepast. Indien twee team gelijk eindigen dan telt het onderlinge resultaat. Deze regel vind ik nergens terug in het bestand. Ook andere regels van de UEFA zijn niet toegepast.(Landencoefficient, Fairplay, Strafschoppen). Kennelijk wordt het op alfabet bepaald. dat natuurlijk niet correct is. Ook is het bestand beveiligd (overigens makkelijk te verwijderen), maar dat lijkt mij voor een forum waar men kennis wilt delen niet handig. Groet Dirk |
|
|
||||
|
||||
|
Hierbij m'n WK pool uit 2006
(oops) te groot ik zal hem effe mailen Er zit nog wel een klein foutje in mbt het bepalen van de 1e en 2e in de groep, wat overigens niet naar boven kwam in voorgaand WK.....en het bestand kan wat problemen geven bij het bepalen van de pictogrammen in het **P O O L** menu Ik zal ook nog even op zoek gaan naar m'n EK pool uit 2004 waar alle doorrekeningen zoals Dirk aangeeft in verwerkt zijn. Groeten Eric |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
![]() http://http://en.euro2008.uefa.com/news/kind=1/newsid=623231.html onderaan pagina Groeten Eric |
|
|
|||
|
|||
|
Hallo,
Oke EvR, dan hierbij nog een belangrijke link. Hier staan namelijk de UEFA-regels om te bepalen welk team doorgaat naar de kwartfinales. http://translate.google.com/translat...uefa%26hl%3Dnl Deze regels worden (zoals al in een eerder bericht van mij opgemerkt) in het bestand EK2008(1) niet juist toegepast.Ik voeg het bestand met de regels ook nog toe. Helaas dat lukt niet(bestand te groot), even zelf downloaden Groet Dirk |
|
|
||||
|
||||
|
Dirk,
Je hebt volkomen gelijk; Mijn opmerking gaf enkel aan dat door die coefficienten punt g en h eigenlijk nvt zijn uit die reglementen. In mijn reeds aan bovenstaand mailadres verzonden EK pool (2004) heb ik die reglementen exact verwerkt (zonder VBA) ze staan er nog niet, maar als je wilt mail ik ze wel effe, stuur dan maar ff een PB Groeten Eric |
|
|
|||
|
|||
|
Hallo EvR,
Ik heb in mijn bericht dan ook gezet "Oke" en daar mee bedoeld, dat jij gelijk hebt met het landencoefficient dat dan de volgende regels niet meer aan de beurt komen. Overigens zijn er landen met hetzelfde coefficient alleen de landen zitten niet in dezelfde groep en dus zal er in ieder geval in 2008 fairplay en loting niet aan de orde zijn. Met strafschoppen heb ik bedoeld de strafschoppen in de groepswedstrijden. groet Dirk |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Opzetten Excel sheet EK Voetbal 2012 | Worksheet | PROJECT: EK Voetbal 2012 | 6 | 7 mei 2012 22:09 |
| Alle voetbal uitslagen betaald voetbal error doelpunten | Lucicel | PROJECT: Voetbal | 4 | 19 augustus 2010 12:02 |
| Opzetten Excel sheet WK Voetbal 2010 | Worksheet | PROJECT: WK Voetbal 2010 | 3 | 18 december 2009 11:05 |
| Excel verandert 2008 in 2007 | Smos | Afgehandelde vragen | 2 | 12 maart 2009 10:19 |
| Opzetten excel-sheet voor WK Voetbal 2006 | Worksheet | PROJECT: WK Voetbal 2006 | 11 | 30 mei 2006 11:38 |