![]() |
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
|
|||
|
|||
|
Oké er is dus een kans dat teams gelijk eindigen, maar je kunt hier altijd vooraf een aanname voor maken. Binnenkort heb ik wat meer tijd dus dan zal ik wel eens kijken wat de meest effectieve oplossing is. Het is trouwens wel erg simpel om anderen hier af te gaan zagen en zelf geen bestand te posten.
|
|||
|
|||
|
Voor het bestand van Gezienus is het wachtwoord: D@lkruid29
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
|
|
|
||||
|
||||
|
Beste Fryslan01,
Ik ga het wachtwoord navragen. Met vriendelijke groeten, Worksheet.nl |
|
|
||||
|
||||
|
Fryslan01,
Het wachtwoord is: helin281 Met vriendelijke groeten, Worksheet.nl |
|
|
|||
|
|||
|
Waarvoor dank! Ik ga er de komende dagen mee aan de slag...
|
|
|
|||
|
|||
|
Wij hebben op kantoor ook jaren met excel sheetjes gewerkt om de pooltjes in bij te houden, en ik was als de software-engineer de gelukkige om deze sheets in elkaar te zetten.
Dit jaar heb ik het echter anders aangepakt en http://www.ekpoultje.nl in elkaar gedraait. Wellicht hebben jullie er iets aan. Groet, Michael |
|
|
||||
|
||||
|
Hallo dirktimm en micheldrunen
Hier mijn eerste bijdrage op dit forum. Hier een bestand met een arrayfunctie in VBA om de eindstand in een poule te berekenen. In de eerste doorgang worden de gevolgen van alle bekende wedstrijden berekend. In de volgende doorgangen worden de gevolgen van alle bekende wedstrijden tussen de teams met een gelijk aantal punten berekend. Volgens 19079.pdf UEFA-regels euro2008, bij een gelijke eindstand in de groep: 1. punten behaald in de wedstrijden tussen de teams met gelijke punten onderling; 2. doelsaldo behaald in de wedstrijden tussen de teams met gelijke punten onderling; 3. doelpunten voor behaald in de wedstrijden tussen de teams met gelijke punten onderling; 4. doelsaldo tussen alle teams; 5. doelpunten voor tussen alle teams; Hier kan je dus eigenlijk voor plaatsen 0. punten behaald tussen alle teams; Kijk maar eens met (linker)ALT-F11 in de code of je deze structuur terug kan vinden Het basisidee van deze methode stamt uit het maandblad computeridee. Laat me eens weten wat jullie hiervan vinden. Groetjes, Alphamax Laatst gewijzigd door alphamax; 16 april 2008 om 21:19 |
|
|
|||
|
|||
|
Ik ben bezig met het maken van een poule voor op mijn werk.. Dat wil ik in een excel sheet maken..
Nu zit ik alleen met een probleem, in het schema wil ik een voorspelling maken van de deelnemer, daarnaast wil ik het echte resultaat en daarnaast de punten. De puntverdeling is als volgt. 5 punten moet het worden wanneer de exacte uitslag wordt geraden 3 punten wanneer de juiste ploeg wint of de juiste ploegen gelijk spelen 0 punten voor een foute voorspelling. Is hier een formule voor die ik kan gaan gebruiken. Ik hoop dat iemand mij hierin kan helpen, Met vriendelijke groet, M. Aarsman |
|
|
|||
|
|||
|
Hallo Alphamax,
Ik weet weinig van VBA, dus dat kan ik niet beoordelen. Wel heb ik een aantal testset er op los gelaten en het ziet er goed uit. De juiste landen gaan door als je de eerste vijf regels van de UEFA gaat toepassen. Het lijkt mij ook aardig om de 6e regel in je oplossing mee te nemen. Of de 7e en 8e regel en geheel 7.08 ooit zullen worden gebruikt, daarop lijkt de kans wel heel klein. maar goed misschien moet je een functionaliteit meenemen om dat eventueel op te lossen. B.v. door een land aan te kunnen wijzen door een selektievakje. Nou de rest nog. Succes en groet Dirk |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Opzetten Excel sheet EK Voetbal 2012 | Worksheet | PROJECT: EK Voetbal 2012 | 6 | 7 mei 2012 22:09 |
| Alle voetbal uitslagen betaald voetbal error doelpunten | Lucicel | PROJECT: Voetbal | 4 | 19 augustus 2010 12:02 |
| Opzetten Excel sheet WK Voetbal 2010 | Worksheet | PROJECT: WK Voetbal 2010 | 3 | 18 december 2009 11:05 |
| Excel verandert 2008 in 2007 | Smos | Afgehandelde vragen | 2 | 12 maart 2009 10:19 |
| Opzetten excel-sheet voor WK Voetbal 2006 | Worksheet | PROJECT: WK Voetbal 2006 | 11 | 30 mei 2006 11:38 |