![]() |
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
|
|||
|
|||
|
Hallo mheuzen,
Citaat: Of zit ik nu helemaal verkeerd?. Jan en Nee. Ja, je ziet het niet goed. In cel S85 wordt afgevraagd waar in de kolom K een "X" staat en vervolgens bij de bijbehorende rij uit het tabblad "Uitslagen" de gescoorde doelpunten gehaald zowel uit de kolom J als uit de kolom L. Vul maar eens als voorspelling 0 - 0 en in werkelijkheid 1 -1 Nee, je ziet het goed. De werkelijke uitslagen worden niet met drie vermenigvuldigd zoals beloofd in de info. Groet Dirk |
| Sponsored Links |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Raar, ik heb deze formule in mijn sheet staan =SUMIF(K8:K40;"x";L8:L40)+SUMIF(K8:K40;"x";N8:N40) Ik heb even de nieuwste versie gedownload (ook uit jouw topic, de andere) en daar staat het wel goed.. Vreemd, toch bedankt voor de moeite! Kom ik nog meer tegen laat ik het weten... Thanx! |
|
|
|||
|
|||
|
Twee puntjes op de poule van Gezienus/ Hubert;
Duitsland is er verkeerd in gespeld (Duistland) Het tabblad "totaal overzicht" neemt het aantal doelpunten van de deelnemers niet over. |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Zie ander topic Laatst gewijzigd door Gezienus; 19 mei 2008 om 21:03 |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
In de laatste versie is het probleem in het "totaal overzicht" verholpen Zie ander topic |
|
|
||||
|
||||
|
in VBA volgens de UEFA-regels
alphamax Laatst gewijzigd door alphamax; 21 mei 2008 om 22:23 Reden: typefout |
|
|
|||
|
|||
|
Hallo Allemaal,
Ik heb al een zeer mooie excelsheet gevonden voor het ek(niet bijgevoegde). Deze sheet doet het op zich erg goed alleen nu is het volgende het geval. Vanaf de kwartfinales staat prachtig ingesteld dat je indien je het land goed hebt op de juiste plaats je twee punten krijgt. Hartstikke goed, als je echter het land goed heb, maar op de verkeerde plaats dan krijg je niets. Zo kan het dus zo zijn dat iemand die 8 kwartfinalisten goed heeft , maar op de verkeerde plaats, minder punten heeft dan iemand die slechts twee kwartfinalisten goed heeft op de juiste plaats. Nu ben ik geen excelgoeroe, maar ik heb zelf voor de test in bijgaand bestand 2 als statements neergezet. Nu wil ik echter de twee als statements combineren. Ofwel: Indien je het land op de juiste plaats hebt krijg je twee punten(simpel geval van als invuller.cel.d12=definitiefcel.d12 dan 2 punten), indien je het land op de verkeerde positie plaatst krijg je 1 punt. (als celinvuller.e13=definitiefcel.d12 dan 1 punt) Hoe kan ik in een statement deze twee combineren? Of is er wellicht een beter manier?. |
|
|
||||
|
||||
|
gewoon je 2 als-formules in elkaar schuiven
Code:
=ALS(D12='werkelijke uitslagen'!$D$12;2;ALS(D12='werkelijke uitslagen'!$D$13;1;0)) Eric |
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb deze van een site geplukt , en verder aangepast naar een wat eenvoudiger opzet ( beveiliging is eraf gehaald ! )
|
|
|
|||
|
|||
|
Dag allen,
Ik heb het excelsheet van WK 2006 omgebouwd tot een EK 2008. Ik hoop dat ik het goed gedaan heb. Ik ben nog niet zo'n expert in Excel als jullie waarschijnlijk. Graag hoor ik commentaar. Groetjes van Marita |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Gebruiksaanwijzing forum | Online excel cursus | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Opzetten Excel sheet EK Voetbal 2012 | Worksheet | PROJECT: EK Voetbal 2012 | 6 | 7 mei 2012 22:09 |
| Alle voetbal uitslagen betaald voetbal error doelpunten | Lucicel | PROJECT: Voetbal | 4 | 19 augustus 2010 12:02 |
| Opzetten Excel sheet WK Voetbal 2010 | Worksheet | PROJECT: WK Voetbal 2010 | 3 | 18 december 2009 11:05 |
| Excel verandert 2008 in 2007 | Smos | Afgehandelde vragen | 2 | 12 maart 2009 10:19 |
| Opzetten excel-sheet voor WK Voetbal 2006 | Worksheet | PROJECT: WK Voetbal 2006 | 11 | 30 mei 2006 11:38 |